قیمت آپارتمان نوساز در تهران چقدر است؟

1
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
رصد فایل‌های فروش واحدهای مسکونی در استارت‌آپ‌های ملکی نشان‌دهنده یک آلارم قیمتی از سوی بازار به سازنده‌ها و مالکان واحدهای مسکونی کلیدنخورده و نوساز است.
قیمت آپارتمان نوساز در تهران

با توجه به افزایش روزافزون قیمت خانه به ویژه در کلانشهر تهران، بازار خرید خانه آپارتمان در تهران با رکود شدیدی مواجه شده؛ اما بسیاری از مالکان خانه‌های نوساز مخصوصا واحدهای مسکونی کلیدنخورده، از شرایط رکودی که بر بازار مسکن حاکم است اطلاع چندانی ندارند. در نتیجه سطح قیمت‌های پیشنهادی خود با آنچه عرف بازار است بسیار متفاوت است. اکنون این سوال در ذهن بسیاری از افراد شکل می‌گیرد که قیمت آپارتمان نوساز بر چه اساسی محاسبه می‌شود. برای پاسخ به این سوال تا پایان این مطلب با دلتامگ همراه باشید.

قیمت آپارتمان نوساز در تهران چگونه محاسبه می‌شود؟

در حالت کلی قیمت آپارتمان در سایر شهرها باتوجه به قدمت ساختمان و موقعیت محله محاسبه می‌شود. شما برای محاسبه قیمت آپارتمان می‌توانید تعداد سال ساخت را از قیمت واحد نوساز کم کنید تا  قیمت حدودی آپارتمان به دست آید در نهایت باتوجه به آپشن‌های هر واحد که شامل انباری، آسانسور، بالکن و غیره می‌شود بر قیمت خانه افزوده یا کم می‌‌شود. البته به این نکته نیز توجه داشته باشید که تعداد طبقات ساختمان نیز بر قیمت آن تاثیرگذار است، چراکه هر طبقه مزایا و معایب مخصوص به خود را دارد؛ برای مثال قیمت یک واحد آپارتمان در طبقه اول در مقایسه یک واحد آپارتمان در طبقه بالایی همان ساختمان متفاوت است.

قیمت آپارتمان نوساز در تهران

قیمت خانه نوساز در تهران

قبل از آنکه به شرح قیمت آپارتمان نوساز در تهران بپردازیم به این نکته توجه داشته باشید که تمام قیمت‌هایی که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌شود حدودی است و باتوجه به نوسانات بازار مسکن تغییر می‌کند. برای آگاهی دقیق‌تر از قیمت آپارتمان‌ها می‌توانید به صفحه خرید دلتامگ مراجعه کنید.

  • قیمت آپارتمان در شهرک گلریز تهران، با احتساب قیمت هر متر زمین 11 میلیون و 500 هزار در این منطقه قیمت این واحد 644 میلیون تومان
  •  یک واحد آپارتمان نوساز در شهرک غرب با احتساب هر متر زمین 120 میلیون تومان، برای خرید آپارتمان 70 متری نیاز به 8 میلیارد تومان نقدینگی دارید.
  • یک واحد آپارتمان نوساز در نیاوران با احتساب هر متر زمین 120 میلیون تومان، برای خرید آپارتمان 152 متری نیاز به 20 میلیارد تومان نقدینگی دارید.
  • یک واحد آپارتمان نوساز در جنت آباد مرکزی با احتساب هر متر زمین 65 میلیون تومان، برای خرید آپارتمان 80 متری نیاز به 50 میلیارد تومان نقدینگی دارید.
مطلب پیشنهادی:  طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی در حالت تعلیق

پیشنهاد خریدخرید آپارتمان در شهران شمالی

یک نظر

  1. خلیل فاطری

    24 دی 1402 در 3:33 ب.ظ

    دلتا مگ واقعا دارد یک انقلاب ملکی بوجود می آورد ،شاید کسانی باشند مثل من از شهرستان می آیند تهران بخاطر بیماری سرطان خون مجبور ند یک سکنه برای خودشان داشته باشند تا شرمنده اطرافیان نباشند . این گرانی باعث شده خیلی نمی توانند صاحب ملک شوند .با این حرکت شما میشه امیدوار بود . سپاسگزارم

    .

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

برای دریافت وام ودیعه مسکن چند ضامن لازم است؟

هیچ ملکی از ضامن به رهن بانک گرفته نمی‌شود اما بانک باید مطمئن شود اگر این وام پرداخت نشد …