مشمولان تخفیف مالیات اعلام شدند

0
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
اعطای ۲۵ درصد پاداش و جایزه خوش حسابی به مؤدیانی که بدهی عوارض ساختمانی ملک خود را به صورت نقدی و یکجا پرداخت نمایند
تخفیف مالیات

به گزارش «مجله ملکی دلتا»، به استناد اصلاحیه مصوبه اخذ مطالبات حوزه شهرسازی شهرداری تهران، به منظور تشویق و تسهیل وصول مطالبات شهرداری، آن دسته از مؤدیانی که تمایل داشته باشند عوارض ساختمانی خود را تا تاریخ ۲۳ آبان ماه ۱۴۰۰ به صورت نقدی و یکجا پرداخت نمایند، مشمول پاداش و جایزه خوش حسابی به میزان بیست و پنج درصد (تخفیف مالیات) خواهند بود.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با اشاره به قانون جهش تولید مسکن و الزام دولت سیزدهم به ساخت مسکن برای اقشار مختلف مردم، بیان داشت: رونق ساخت و ساز علاوه بر آنکه از افزایش افسارگسیخته قیمت مسکن و اجاره بهاء ممانعت به عمل می آورد، موجب رونق اقتصادی نیز خواهد شد .

وی در ادامه افزود: رونق درحوزه مسکن می‌تواند رونق صنایع و سایر کارگاه های مختلف و وابسته به حوزه ساخت و ساز را به دنبال داشته باشد.

فلاح تصریح کرد: شهروندان می‌توانند از طریق مراجعه به ادارات شهرسازی و درآمد مناطق ۲۲گانه و یا دفاتر خدمات الکترونیکی شهر، عوارض ملک خود را پرداخت نمایند.

مطلب پیشنهادی:  چند مدل لاک برای خانم‌هایی که به سادگی علاقه دارند

به نظر می‌رسد مدیریت شهری با پیش‌بینی این جایزه خوش‌حسابی درصدد است بخشی از درآمدهای حوزه ساخت و‌ساز را در کوتاه‌ترین زمان ممکن وصول کند.

سازندگانی که ظرف حدود یک ماه پیش رو نسبت به تسویه بدهی مربوط به عوارض ساخت و‌ساز خود اقدام کنند، می‌توانند از تخفیف مالیات یا به اصطلاح جایزه ۲۵ درصدی که شهرداری در نظر گرفته است، استفاده کنند.

پیشنهاد مطالعه: مطلب «ثبت نام طرح جهش تولید مسکن اصفهان آغاز می شود!» از مجله ملکی دلتا بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

نحوه ثبت نام وام ودیعه مسکن

وام ودیعه مسکن وامی است که برای رفاه مستاجران و تامین تمام یا بخشی از هزینه رهن منزل مسکون…