ثبت نام طرح جهش تولید مسکن اصفهان آغاز می شود!

0
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
معاون مسکن و ساختمان اداره‌ کل راه و شهرسازی استان اصفهان: مطابق با اعلام وزارت راه و شهرسازی ثبت‌نام از متقاضیان مسکن به زودی آغاز می‌شود
طرح جهش تولید مسکن اصفهان

به گزارش «مجله ملکی دلتا» و به نقل از امیر زاغیان، ساخت واحدهای مسکونی جدید در طرح جهش تولید مسکن اصفهان به صورت تقاضا محور بوده و ثبت نام برای آن به زودی آغاز می‌شود.

امیر زاغیان معاون گفت: این قانون شامل پنج فصل (تامین منابع مالی، تامین زمین، تأمین مصالح ساختمانی، تأمین خدمات ساختمانی و سایر موارد) بوده که در رابطه با برنامه‌ریزی برای تولید سالانه یک میلیون واحد مسکونی در کشور است.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: بر این اساس برای احداث ۴ میلیون واحد مسکونی در ۴ سال نمی‌توان در هر سال فقط یک میلیون واحد مسکونی احداث کرد.

وی اظهار کرد: برای جبران این موضوع در دو سال اول اجرای طرح جهش تولید مسکن، دو نوبت تولید مسکن هر سال به تعداد دو میلیون آغاز شود تا در چهارسال آینده و پایان دولت سیزدهم شاهد تکمیل چهار میلیون واحد مسکونی باشیم.

زاغیان عنوان کرد: منابع صندوق ملی مسکن از محل منابع حاصل از واگذاری زمین‌های موضوع این قانون و منابع وصولی مربوط به اجاره ۹۹ ساله و دیگر موارد تامین می‌شود.

مطلب پیشنهادی:  تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن از ماه‌های آینده

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان بیان داشت: در استان اصفهان نیز در جلسه شورای مسکن برای تامین زمین طرح جهش تولید مسکن اصفهان برنامه‌ریزی لازم بعمل آمد و مصوب شد که حداکثر تا ۱۵ روز فرمانداران و شهرداران در سطح شهر‌های مختلف این اراضی را احصاء کنند.

زاغیان اذعان داشت: مطابق با اعلام وزارت راه و شهرسازی ثبت‌نام از متقاضیان مسکن به زودی آغاز می‌شود و براساس نیازی که مردم اعلام می‌کنند، واحد‌های مسکونی احداث می‌شود.

پیشنهاد مطالعه: مطلب «کمبود خانه نوساز در شرق تهران» از مجله ملکی دلتا بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

محاسبه مالیات خانه‌های خالی در سال 1403

در صورتی که خانه‌ای بیش از 2 ماه خالی باشد به ازای هر ماه اضافه‌تر از موعد قانونی، در سال …