خبرنگاران و هنرمندان منتظر پیامک مسکن باشند

0
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
پیامک مورد نظر به زودی برای اصحاب هنر و رسانه از طرف وزارت راه و شهرسازی ارسال خواهد شد.
خبرنگاران و هنرمندان

به گزارش «مجله ملکی دلتا» و به نقل از معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی: برای رفع معضل مسکن در کشور طرح هایی از جمله طرح مسکن ملی و طرح ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی ارایه شده است.

محمود محمود زاده گفت: بررسی اطلاعات افرادی که به وزارت راه و شهرسازی معرفی شده اند آغاز شده است و خبرنگاران و هنرمندان منتظر دریافت پیامک برای ثبت اطلاعات تکمیلی خود در سامانه مسکن باشند. پیامک مورد نظر به زودی برای اصحاب هنر و رسانه از طرف وزارت راه و شهرسازی ارسال خواهد شد.

وی گفت: بررسی اطلاعات افرادی که به وزارت راه و شهرسازی معرفی شده اند آغاز شده است؛ به آنهایی که واجد شرایط هستند از طریق شماره همراه ثبت شده پیامک می دهیم تا با استفاده از کد ملی و شماره همراه ثبت شده نسبت به درج اطلاعات خود در سامانه اقدام کنید.

معاون وزیر راه و شهرسازی توضیح داد: اولین پیامکی که دریافت می کنید یعنی در اولویت دستگاه هستید چون اولویت بندی را بر عهده دستگاه‌های طرف تفاهم می‌گذاریم اما به معنای واجد شرایط نهایی برای مشارکت در طرح دولتی نیست.

مطلب پیشنهادی:  افزایش ۳۰ درصدی عرضه مسکن اجاره‌ ای به بازار

طبق تفاهمنامه ای که بین وزارت راه و شهرسازی با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منعقد شد، ساخت ۱۰ هزار واحدمسکونی برای خبرنگاران و هنرمندان در دستور کار است.

تاکنون حدود ۹ هزار نفر از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به وزارت راه معرفی شده و حدود هزار نفر دیگر باقی مانده است.

برای رفع معضل مسکن در کشور طرح هایی از جمله طرح مسکن ملی و طرح ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی ارایه شده است.طرح اقدام ملی مسکن برای ساخت ۴۰۰ هزار واحد تعریف شد.

پیشنهاد مطالعه: مطلب «تامین مسکن در تهران چند سال زمان نیاز دارد؟» از مجله ملکی دلتا بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

پیش بینی قیمت مسکن در سال 1403

با توجه به آمار رسمی ارائه شده توسط  بانک مرکزی  و به نقل از محمد جندقی کارشناس حوزه قیمت …