بانک‌ها تاکنون چقدر وام ودیعه مسکن داده‌اند؟

0
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
وزارت امور اقتصادی و دارایی آمار رسمی در خصوص اینکه بانک‌های دولتی و خصوصی تاکنون چه میزان وام ودیعه مسکن پرداخت کرده‌اند را منتشر کرد.
وام ودیعه مسکن

به گزارش «مجله ملکی دلتا»، بر اساس اعلام وزارت اقتصاد و امور دارایی بانک‌ها و موسسات اعتباری دولتی و خصوصی، تا نیمه اول مهر ۱۴۰۰ حدود شش هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات وام ودیعه مسکن را به ۲۶۷ هزار و ۱۶۷ نفر متقاضی پرداخت کرده‌اند.

احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصـادی و دارایـی در نخستین نشست با مدیـران عامـل بانک‌های دولتی و خصوصی کشور بر تسریـع در اعطـای تسهیـلات کمک ودیعه مسکـن به متقاضیان تاکید کرد و از آن‌ها خواست در حداقل زمان ممکن در خواست‌های متقاضیان بررسی و پرداخت تسهیلات در اولویت قرار گیرد.

وام ودیعه مسکن

در این زمینه، وزارت امور و اقتصادی آمار وام ودیعه مسکن اعلام کرده است. بر اساس این آمار، تا نیمه اول مهر سال جاری بانک‌ها و موسسات اعتباری دولتی و خصوصی حدود شش هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ودیعه مسکن پرداخت کرده‌اند.

علاوه براین، بر اساس آمار وام ودیعه مسکن، ۴۷ هزار و ۱۲۳ پرونده به مبلغ نزدیک به هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان نیز تشکیل شده است و به زودی به متقاضیان پرداخت می‌شود. بدین ترتیب تعداد پرونده‌های تشکیل و پرداخت شده، جمعاً ۳۱۴ هزار و ۲۹۰ پرونده با مبلغ تقریبی هشت هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان است.

مطلب پیشنهادی:  نقل و انتقالات املاک تنها با سند رسمی صورت می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گیرد/ قولنامه مسکن بی اعتبار شد

مطالعه بیشتر: مطلب «کارشناس هلدینگ دلتا پاسخ میدهد: چرا نرخ اجاره‌بها رعایت نشد؟» را در مجله ملکی دلتا بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

آیا در سال 1403 خانه ارزان می‌شود؟

دولت با جمع‌آوری اطلاعات از املاکی‌ها و سامانه‌های آنلاین، قصد شناسایی و عرضه خانه‌های خال…