بانک‌ها تاکنون چقدر وام ودیعه مسکن داده‌اند؟

0
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
وزارت امور اقتصادی و دارایی آمار رسمی در خصوص اینکه بانک‌های دولتی و خصوصی تاکنون چه میزان وام ودیعه مسکن پرداخت کرده‌اند را منتشر کرد.
وام ودیعه مسکن

به گزارش «مجله ملکی دلتا»، بر اساس اعلام وزارت اقتصاد و امور دارایی بانک‌ها و موسسات اعتباری دولتی و خصوصی، تا نیمه اول مهر ۱۴۰۰ حدود شش هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات وام ودیعه مسکن را به ۲۶۷ هزار و ۱۶۷ نفر متقاضی پرداخت کرده‌اند.

احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصـادی و دارایـی در نخستین نشست با مدیـران عامـل بانک‌های دولتی و خصوصی کشور بر تسریـع در اعطـای تسهیـلات کمک ودیعه مسکـن به متقاضیان تاکید کرد و از آن‌ها خواست در حداقل زمان ممکن در خواست‌های متقاضیان بررسی و پرداخت تسهیلات در اولویت قرار گیرد.

وام ودیعه مسکن

در این زمینه، وزارت امور و اقتصادی آمار وام ودیعه مسکن اعلام کرده است. بر اساس این آمار، تا نیمه اول مهر سال جاری بانک‌ها و موسسات اعتباری دولتی و خصوصی حدود شش هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ودیعه مسکن پرداخت کرده‌اند.

علاوه براین، بر اساس آمار وام ودیعه مسکن، ۴۷ هزار و ۱۲۳ پرونده به مبلغ نزدیک به هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان نیز تشکیل شده است و به زودی به متقاضیان پرداخت می‌شود. بدین ترتیب تعداد پرونده‌های تشکیل و پرداخت شده، جمعاً ۳۱۴ هزار و ۲۹۰ پرونده با مبلغ تقریبی هشت هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان است.

مطلب پیشنهادی:  چه خانه هایی از مالیات بر اجاره معاف هستند؟

مطالعه بیشتر: مطلب «کارشناس هلدینگ دلتا پاسخ میدهد: چرا نرخ اجاره‌بها رعایت نشد؟» را در مجله ملکی دلتا بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

برای دریافت وام ودیعه مسکن چند ضامن لازم است؟

هیچ ملکی از ضامن به رهن بانک گرفته نمی‌شود اما بانک باید مطمئن شود اگر این وام پرداخت نشد …