قیمت خانه نقلی و نوساز در تهران

0
1
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
اگر قصد خرید خانه نقلی و نوساز در تهران را دارید بهتر است بین ۹۲۰ میلیون تومان تا بیش از ۲٫۲۰۰ میلیارد تومان نقدینگی داشته باشید.
آپارتمان نوساز برای فروش

به گزارش «مجله ملکی دلتا»، بررسی وضعیت قیمت خانه نقلی و نوساز در تهران نشان می‌دهد در خیابان حیجون یک واحد ۴۵ متری را به قیمت هر متر ۲۰ میلیون و ۴۴۴ هزار تومان  و قیمت کل ۹۲۰ میلیون تومان می‌توان خریداری کرد.

خرید خانه نقلی با متراژ کوچک در استاد معین یک واحد ۳۵ متری به قیمت هر متر ۲۳ میلیون و ۷۸۶ هزار تومان قیمت‌گذاری شده و برای خرید آن باید ۹۷۰ میلیون تومان پرداخت کرد.

در خیابان مالک اشتر نیز یک آپارتمان نوساز ۴۲ متری را ۹۹۹ میلیون تومان قیمت‌گذاری کرده‌اند.

مظنه قیمت خانه نقلی و نوساز در تهران

یک آپارتمان نوساز ۴۴متری در شهران نیز به قیمت هر متر ۴۷ میلیون و ۹۵۵ هزار تومان و قیمت کل ۲ میلیارد و ۱۱۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

خانه نقلی اما نوساز در سی متری جی با متراژ 42 متر به قیمت هر متر 31 میلیون و 190 هزار تومان با قیمت کل یک میلیارد و 310 میلیون تومان آگهی شده است.

مطلب پیشنهادی:  بهترین گزینه‌های خانه‌های نوساز در مناطق 9 و 10

یک خانه نوساز اما کوچک متراژ در پیروزی با متراژ 50 متر به قیمت هر متر 30 میلیون تومان نیاز به نقدینگی یک میلیارد و 500 میلیون تومان دارد.

خرید خانه نقلی و نوساز در سلسبیل با متراژ 40 متر به قیمت 37 میلیون و 500 هزارتومان به موجودی یک میلیارد و 500 میلیون تومان نیاز دارد.

گران‌ قیمت‌ترین نوساز نقلی پایتخت را باید یک واحد ۴۴ متری در فردوس غرب دانست که مالک برای هر متر آن ۵۱ میلیون و ۱۳۶ هزار تومان و قیمت کل ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان درخواست کرده است.

پیشنهاد خرید: اگر قصد سکونت در منطقه 4 تهران را دارید، خرید آپارتمان در شهید عراقی تهران در سایت ملکی دلتا آگهی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

برای دریافت وام ودیعه مسکن چند ضامن لازم است؟

هیچ ملکی از ضامن به رهن بانک گرفته نمی‌شود اما بانک باید مطمئن شود اگر این وام پرداخت نشد …