بهترین شهرک های اطراف تهران برای خرید خانه کدام است؟

0
5
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر خواهان خرید یا اجاره خانه در مناطق ارزان و در حال پیشرفت تهران هستید، برای آشنایی با بهترین شهرک‌های اطراف تهران تا انتهای این گزارش با ما همراه باشید.
شهرک های اطراف تهران

افراد زیادی برای کسب درآمد و سرمایه‌گذاری، خرید خانه در تهران را انتخاب می‌کنند. با توجه به اینکه مهم‌‌ترین فاکتور برای سرمایه‌گذاری، انتخاب محله مناسب است و معمولا افراد به دنبال مناطقی می‌روند که در عین ارزان بودن، در حال پیشرفت بوده و آینده روشنی داشته باشد؛ به همین منظور در این مطلب از دلتامگ قصد داریم به معرفی شهرک های اطراف تهران بپردازیم.

خرید خانه در تهران

بهترین مناطق اطراف تهران برای زندگی

با توجه به افزایش قیمت اجاره و خرید خانه در سال‌های اخیر، افراد بسیاری تمایل به اجاره و خرید خانه در شهرک های اطراف تهران را دارند؛ به همین دلیل تقاضا در این محله‌ها بسیار افزایش یافته است. بنابراین در ادامه بهترین منطقه تهران برای سرمایه‌‌گذاری مسکن را به شما معرفی می‌کنیم.

شهرک های اطراف تهران

 پردیس از شهرک های اطراف تهران

شهر پردیس یکی از شهرهای نوساز اطراف پایتخت است که در 17 کیلومتری تهران قرار دارد. این شهر به دلیل نزدیکی به تهران مزیت‌های زیادی چون و آب و هوای مطلوب، کمبود ترافیک و قیمت مناسب خانه برخوردار است. در این شهر مراکز درمانی، مجتمع‌‌های تجاری، مساجد و پارک‌‌های زیادی بنا شده است. پردیس فازهای مختلفی دارد که فاز 1 آن از بقیه فازها قدیمی‌تر و از امکانات بیشتری برخوردار است به همین دلیل قیمت خرید ملک در این فاز بیشتر از سایر فازها می‌باشد.

بهترین فاز شهرستان پردیس بومهن است که در ۵۴ کیلومتری شمال شرقی تهران قرار دارد. شهرک طلاییه و کشاورز از جمله شهرک‌هایی هستند که پیشرفت چشم‌گیری داشته است. در گذشته بیشتر خانه‌های این شهر ویلایی بوده اما در حال حاضر، بازسازی و ساخت و ساز آپارتمان در این منطقه به وفور مشاهده می‌شود. بنابراین آینده سرمایه‌گذاری در تهران به ویژه شهرستان بومهن بسیار روشن است.

شهرک های اطراف تهران؛ شهر بومهن

اندیشه

اندیشه یکی از مناطق رو به رشد تهران به‌ شمار می‌آید که برای خرید خانه گزینه مناسبی است و از آینده خوبی برخوردار است. اندیشه در مرکز شهرستان شهریار است و به تهران و کرج دسترسی خوبی دارد. آنچه که باعث شده تا افراد بسیاری این شهر را برای زندگی انتخاب کنند، قیمت مناسب خانه در این منطقه در مقایسه با تهران است. شهرک اندیشه از دو فاز تشکیل شده که قیمت ملک در فاز 1 کمی گران‌تر از فاز 2 است.

مطلب پیشنهادی:  خرید ویلا در شمال؛ بررسی قیمت ویلا در مازندران و گیلان

پرند

پرند در شهرستان رباط کریم و ۳۳ کیلومتری جنوب غربی شهر تهران واقع شده و از لحاظ امکانات رفاهی بسیار غنی است. از مهم‌ترین امکانات این منطقه می‌توان به فرودگاه بین‌‌المللی امام‌خمینی، کارتینگ و پروژه تفریحی اقامتی سرزمین ایرانیان، دانشگاه آزاد اسلامی و پیام نور اشاره کرد. برای دسترسی به پرند می‌توانید از تاکسی، اتوبوس و مترو استفاده کنید.

شهرک های اطراف تهران؛ شهر جدید پرند

رودهن

قبل از هر چیزی افرادی که قصد خرید خانه در مناطق در حال پیشرفت تهران را دارند، این سوال ذهن آنها را درگیر می‌کند که برای خرید خانه از میان شهرک های اطراف تهران رودهن بهتر است یا پردیس؟

طبیعت خاص رودهن باعث شده است بسیاری از افراد برای خرید آپارتمان رودهن را انتخاب کنند. رودهن شهر زیبایی است که در دره‌‌ای سرسبز قرار دارد، که به دلیل قیمت مناسب زمین، آپارتمان‌سازی در این منطقه رونق گرفته است. در نتیجه از نظر سرمایه‌گذاری در ملک رودهن با پردیس چندان تفاوتی ندارند و همه‌ چیز به موقعیت و شرایط زندگی شما بستگی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

محله دزاشیب و هرآنچه که از این محله باید بدانید+ جدول قیمت

آب‌وهوای بی‌نظیر محله دزاشیب و دسترسی راحتت و دور بودن از ترافیک همه ما را وسوسه می‌کند در…