آغاز ششمین دوره ثبت نام مسکن حمایتی

0
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
معاون وزیر راه و شهرسازی: ششمین دوره ثبت نام مسکن حمایتی در آینده نزدیک آغاز خواهد شد.
خرید مسکن

به گزارش «مجله ملکی دلتا» و به نقل از محمود محمودزاده: به زودی ششمین دوره ثبت نام مسکن حمایتی آغاز می‌شود. البته یکسری امکانات جدید به فرایند ثبت‌نام مسکن حمایتی اضافه شده است.

وی گفت: فارغ از نام و… سیاست دولت این است که حداکثر حمایت از پروژه مسکن حمایتی را انجام دهد بنابراین متقاضیان از این بابت نگران نباشند و بدون نگرانی ثبت نام و مراحل بعد از آن را طی کنند.

محمودزاده گفت: سایت از نظر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تغییری نمی‌کند و ممکن است صفحه‌ای به آن اضافه شود و تفاوتی با صفحات قبلی ندارد.

وی اظهار کرد: درباره زمین مورد نیاز ساخت مسکن حمایتی قانون اراضی ۹۹ ساله را در نظر گرفته که اصطلاحا به آن زمین رایگان می‌گویند. در پروژه‌های حمایتی قیمت زمین را از قیمت تمام شده مسکن جدا می‌کنیم و این اراضی تقریبا رایگان است.

معاون امور مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در ادامه افزود: با یک اجاره مختصری که به صورت سالانه پرداخت می‌شود این اراضی به صورت ۹۹ در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

مطلب پیشنهادی:  مسکن در کدام مناطق تهران پرفروش است؟

وی تاکید کرد: این پروژه‌های مشارکتی تولید مسکن برای گروه و دهک‌های متوسط به بالا هستند. اما ساختار پروژه‌های مشارکتی کاملا متفاوت است.

محمودزاده اظهار کرد: در ابتدا باید تاکید کنم که هر تصمیمی که دولت سیزدهم برای پروژه حمایتی بگیرد شامل حال متقاضیان و ثبت نام کنندگان مسکن ملی هم می‌شود و در این باره هیچ نگرانی نداشته باشند.

وی با بیان اینکه پروژه با شرایط یکسان برای تمام ثبت نام کنندگان حرکت می‌کند، ادامه داد: پس از اینکه چارچوب طرح و ساختار اجرایی جهش تولید مسکن به تایید مراجع ذی ربط رسید، اعلام عمومی خواهیم کرد و هیچ محدودیت در ثبت نام‌ها وجود نخواهد داشت.

پیشنهاد مطالعه: مطلب «کد رهگیری از ابتدا رایگان بوده است» از مجله ملکی دلتا بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

پیش بینی قیمت مسکن در سال 1403

با توجه به آمار رسمی ارائه شده توسط  بانک مرکزی  و به نقل از محمد جندقی کارشناس حوزه قیمت …