نگاهی به قیمت مسکن در مناطق 13 و 14

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
ما در این گزارش قرار است قیمت مسکن در برخی از محله‌های منطقه 13 و 14 را بررسی کنیم؛ تا انتها با ما همراه باشید.
قیمت آپارتمان در منطقه 13 و

به گزارش «مجله ملکی دلتا»، منطقه 13 و 14 تهران جزو مناطقی هستند که امکان یافتن خانه با قیمت کمتر از میانگین مسکن در تهران وجود دارد.

بررسی قیمت آپارتمان در منطقه 13 و 14

امام‌ حسین یکی از محله‌های این منطقه است که واحدهای مسکونی بین 8 تا 15 سال آن به طور میانگین برای هر متر مربع بین 16 تا 20 میلیون تومان قیمت گذاری شده است. حتی اگر بودجه کمتری دارید می‌توانید به سراغ خانه‌های قدیمی‌تر بروید؛ خانه قدیمی‌ساز 25 تا 30 ساله در محله بین 11 تا 16 میلیون تومان است.

تهران نو یکی دیگر از محله‌های این منطقه است که جزو محله‌های تقریباً گران قیمت این منطقه محسوب می‌شود. شما برای خرید خانه با عمر بنای بین 5 تا 10 سال در این محله برای هر متر مربع باید به‌طور میانگین برای هر متر مربع بین 22 تا 30 میلیون تومان سرمایه داشته باشید.

محله خاوران نیز یکی از محله‌های ارزان قیمت در این منطقه به حساب می‌آید. شما در این محله‌های فایل‌هایی با قیمت زیر یک میلیارد تومان به‎‌ وفور پیدا خواهید کرد؛ پس اگر سرمایه کمی برای خرید خانه دارید می‌توانید به سراغ این محله بروید.

مطلب پیشنهادی:  شهرداری برای ایجاد زیرساخت‌های تولید مسکن همکاری کند

قیمت آپارتمان در منطقه 13 و

پیروزی یکی از محله‌های دارای موقعیت مناسب در این منطقه است. اگر در این محله به دنبال خرید خانه با عمر بنای کمتر از 5 سال هستید برای هر متر مربع باید بین 22 تا 25 میلیون تومان نقدینگی داشته باشید.

نیرو هوایی نیز یکی دیگر از محله‌های خوش‌نام در این منطقه است که قیمت مسکن در آن از محله پیروزی بیشتر است. شما برای خرید خانه نوساز در این محله بین 38 تا 42 میلیون تومان برای هر متر مربع باید نقدینگی داشته باشید.

اگر به دنبال خرید آپارتمان در منطقه 13 و 14 هستید و قصد دارید فایل‌های بیشتری را مشاهده کنید، به سایت ملکی دلتا مراجعه و ملک موردنظر خود را متناسب با بودجه و موقعیت جغرافیایی که در نظر دارید، پیدا کنید.

مطالعه بیشتر:  مطلب «متقاضیان مسکن بخوانند» را در مجله ملکی دلتا بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

پیش بینی قیمت مسکن در سال 1403

با توجه به آمار رسمی ارائه شده توسط  بانک مرکزی  و به نقل از محمد جندقی کارشناس حوزه قیمت …