مسکن مهر پردیس ارزان شد

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: به دلیل عرضه بالای مسکن مهر در شهر جدید پردیس، با کاهش قیمت مسکن در ماه‌های اخیر در این منطقه رو به رو شده ایم.
شهر پردیس

به گزارش «مجله ملکی دلتا»، حبیب الله طاهرخانی مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با بیان اینکه مشکل اصلی کمبود مسکن در کشور در کلانشهرهاست، گفت: شهرهای جدید می‌توانند به عنوان سوپاپ اطمینان ساخت و ساز مسکن در کلانشهرها عمل کنند.

طاهرخانی با بیان اینکه در حال حاضر به هیچ عنوان اجازه افزایش قیمت تمام شده مسکن مهر را نداده‌ایم، گفت: در سال‌های گذشته سعی کرده‌ایم هیچ افزایش قیمتی در واحدهای مسکن مهر نداشته باشیم و البته در تعدادی از استان‌ها تعدیل مسکن از سوی شورای مسکن آن استان صورت گرفته است، اما این اتفاق را متوجه متقاضیان نکردیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: شرکت عمران شهرهای جدید سعی کرده متقاضیان مسکن مهر در شهرهای جدید به ویژه در یکی دو سال اخیر متوجه افزایش قیمت نشوند و این درحالی است که  ما در سال‌های اخیر شاهد افزایش قیمت فوق العاده‌ای در حوزه ساخت و ساز بوده‌ایم.

کاهش قیمت مسکن پردیس

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید همچنین درباره قیمت مسکن در شهر جدید پردیس بیان کرد: بر اساس گزارش‌هایی که به من ارائه شده، به دلیل عرضه بالایی که در مسکن مهر شهر جدید پردیس داریم، با کاهش قیمت مسکن در ماه‌های اخیر روبه رو شده‌ایم.

مطلب پیشنهادی:  برای خرید خانه در منطقه 8 چقدر باید نقدینگی داشت؟

طاهرخانی اظهار کرد: این کاهش قیمت در همه فازهای پردیس قابل مشاهده است و واحدهایی که یک میلیارد تومان بوده، به ۸۵۰ میلیون تومان کاهش یافته است؛ و یکی از مهم ترین دلایل سرعت گرفتن فرآیند تحویل و فروش اقساطی مسکن مهر در همه فازهای پردیس بوده است.

مطالعه بیشتر: مطلب «معرفی مناطق ارزان شرق تهران برای خرید خانه» را در مجله ملکی دلتا بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

برای دریافت وام ودیعه مسکن چند ضامن لازم است؟

هیچ ملکی از ضامن به رهن بانک گرفته نمی‌شود اما بانک باید مطمئن شود اگر این وام پرداخت نشد …