آخرین وضعیت مسکن خبرنگاران

0
1
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
نماینده مردم اصفهان در مجلس با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته خود از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت راه و شهرسازی، آخرین وضعیت مسکن خبرنگاران را تشریح کرد.
مسکن خبرنگاران

به گزارش «مجله ملکی دلتا» عباس مقتدایی گفت: چندی پیش در مجلس در قالب تذکری به وزرای راه و شهرسازی و فرهنگ و ارشاد اسلامی مطالبی در خصوص تامین مسکن خبرنگاران و حل اختلاف بین این دو وزارتخانه مطرح شد

وزارت راه و شهرسازی در پاسخی اعلام کرد که ما بارها اعلام آمادگی کرده و حتی تفاهم نامه نیز آماده است ولی همچنان وزارت فرهنگ اقدام لازمی انجام نداده است.

وی ادامه داد: در همین راستا مکاتبه‌ای با وزیر جدید ارشاد انجام دادم و از وی خواستم که عدم اهتمام وزیر قبلی را جبران کند و مسکن خبرنگاران را در دستور کار قرار دهد.

نماینده اصفهان در مجلس افزود: روز گذشته معاون توسعه مدیریت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که متولی پیگیری موضوع مسکن است، طی نامه‌ای به اینجانب اعلام کرد که در تاریخ 9 مرداد امضا تفاهم نامه بین وزرای راه و ارشاد صورت گرفته و مقرر شده متقاضیان مدنظر از محل اراضی تامین شده و نیز ظرفیت خالی و باقیمانده طرح اقدام ملی مسکن وزارت راه و شهرسازی سازماندهی کردند.

مطلب پیشنهادی:  پرداخت وام مسکن روستایی تا هفته آینده

مقتدایی افزود: بنابراین از امروز خبرنگاران، هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر که فاقد مسکن هستند، از وزارت ارشاد این امر را مطالبه کنند.

نماینده مردم اصفهان عنوان کرد: حالا که تفاهم نامه امضا شده و همه اقدامات صورت گرفته، هر ساعت تعلل در ثبت نام اصحاب فرهنگ و هنر، ظلم به این قشر عزیز است و وزارت راه با هماهنگی وزارت فرهنگ، کار ثبت نام را آغاز کند.

پیشنهاد مطالعه: مطلب «احتکار مسکن و کاهش تولید ساخت و ساز» از مجله ملکی دلتا بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

آیا در سال 1403 خانه ارزان می‌شود؟

دولت با جمع‌آوری اطلاعات از املاکی‌ها و سامانه‌های آنلاین، قصد شناسایی و عرضه خانه‌های خال…