بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان افتتاح شد 

0
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان امروز ٢٢ شهریور با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد. 
نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان

به گزارش «مجله ملکی دلتا»، این نمایشگاه از تاریخ ۲۲ لغایت ۲۵ شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شده و ۶۳۰ شرکت و نمایندگان هشت کشور ایران، فنلاند، کانادا، چین، ترکیه، اندونزی، کره جنوبی و آلمان در آن حضور دارند.

همچنین ۱۲۰ نفر عضو هیات تجاری از کشورهای ترکیه، عراق، افغانستان، کنیا، اندونزی، سوریه و امارات متحده عربی در این نمایشگاه حاضر هستند. سومین فستیوال معماری ایران و کارگاه‌های آموزشی در حوزه بازارهای صادراتی از جمله برنامه‌های جانبی بیست‌ و یکمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان است.

این نمایشگاه بزرگترین نمایشگاه صنعت ساختمان در سطح کشور است و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، تشکل‌های تخصصی و حرفه‌ای در حوزه صنعت ساختمان و سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان نیز در آن حضور دارند.

نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان

رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی در حاشیه بازدید از بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان و در جمع خبرنگاران، ضمن تشکر از دست‌ا‌‌ندرکاران این نمایشگاه گفت: شاهد آن هستیم که محصولات خوبی از جمله فناوری‌های نوین صنعت ساختمان در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

مطلب پیشنهادی:  گران شدن قیمت واحدهای نهضت ملی مسکن

وی ادامه داد: شاخصه‌های مهمی که امروز به عنوان شاخصه توسعه در صنعت ساختمان شناخته می‌شوند، کیفیت سرعت و قیمت هستند. وجود این سه شاخصه می‌تواند ما را به هدفی که دنبال آن هستیم، برساند و امروز شاهد بودیم که محصولات ارائه شده در این نمایشگاه بخشی از این شاخصه‌ها را دارا هستند.

قاسمی افزود: در حوزه تولید مسکن باید فناوری‌های جدید را در انبوه‌سازی استفاده کنیم. این فناوری‌ها امروز در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده که می‌توانیم از آن‌ها برای برنامه‌های آینده در حوزه مسکن استفاده کنیم.

مطالعه بیشتر: مطلب «قیمت مسکن ریزش کرد!» را در مجله ملکی دلتا بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

پیش بینی قیمت مسکن در سال 1403

با توجه به آمار رسمی ارائه شده توسط  بانک مرکزی  و به نقل از محمد جندقی کارشناس حوزه قیمت …