ساخت 18هزار واحد مسکونی در استان مرکزی آغاز شد

0
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
در زمینه ساخت طرح اقدام ملی مسکن، دستگاه‌های اجرایی مربوطه همکاری و تعامل خوبی داشتند و ساخت18 هزار واحد مسکونی در نقاط مختلف استان آغاز شد.
واحد مسکونی در استان مرکزی

به گزارش «مجله ملکی دلتا» و به نقل از سیدعلی آقازاده استاندار مرکزی، آغاز عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن متمرکز با سیاست‌های دولت جدید در زمینه ساخت یک میلیون واحد مسکونی در سال هماهنگ است که امیدواریم تا30 ماه آینده بهره‌برداری و تحویل متقاضی شود.

وی افزود: درخصوص تامین زمین و ایجاد مسکن برای محرومان در شهرهای کمتر از 100 هزار نفر مشکلی وجود ندارد. علاوه براین زمینه برای ساخت و ساز واحد مسکونی در استان مرکزی شناسایی شده و امیدواریم با تامین زیرساخت‌های لازم طرح مشابه در استان اجرایی شود

استاندار مرکزی گفت: از سال گذشته سه هزار و 500 متقاضی در سامانه برای ثبت‌نام در طرح اقدام ملی مسکن اقدام کردند که باید 660 میلیون ریال در دوهفته آینده واریز کنند و توجه به این موضوع ضروری است متقاضیانی که وجه واریز نکنند به منزله انصراف است و جایگزین می‌شود.

آقازاده تصریح کرد: اکنون مشکلی برای تامین زمین و ساخت مسکن در ساوه وجود ندارد و به سبب صنعتی بودن، وجود هزاران نیروی کار و نزدیکی به پایتخت در این شهرستان و زرندیه باید برنامه قوی در زمینه تامین مسکن داشته باشند.

مطلب پیشنهادی:  چرا تنور «بازار مسکن» گرم نشد؟

وی ادامه داد: بعضی از ارگان‌های بخش خصوصی و واحدهای تولیدی در شهرستان ساوه متقاضی تامین مسکن برای نیروی کار خود هستند که باید ساز و کارهای لازم در این زمینه فراهم شود و این موضوع بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

استاندار مرکزی افزود: همه مشکلات و موانع عملیاتی در زمینه اجرای طرح اقدام ملی مسکن و ساخت 18 هزار واحد مسکونی در استان مرکزی باید در کوتاهترین زمان ممکن شناسایی و رفع شود تا بتوان گام‌های موثری در زمینه خانه‌دار شدن افراد فاقد مسکن برداشت.

پیشنهاد مطالعه: مطلب «هزینه مسکن در سبد خانوار چقدر است؟» از مجله ملکی دلتا بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

پیش بینی قیمت مسکن در سال 1403

با توجه به آمار رسمی ارائه شده توسط  بانک مرکزی  و به نقل از محمد جندقی کارشناس حوزه قیمت …