قیمت سیمان به نرخ پیش از قطع برق بازگشت؟

0
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
وزیر صنعت، معدن و تجارت: طبق قولی که در زمان رأی اعتماد به نمایندگان ملت داده شد، خوشبختانه قیمت سیمان به نرخ پیش از قطعی برق بازگشت و قیمت آن در بورس به کیسه‌ای 25 هزار تومان رسید.
سیمان آمیخته

به گزارش «مجله ملکی دلتا» و به نقل از سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت، با اشاره به نشست امروز (یکشنبه 21 شهریور) خود با جمعی از نمایندگان، گفت: در این نشست درباره نحوه بازگشت قیمت سیمان به پیش از نرخ قطع برق و بازار سیمان توضیحاتی ارائه شد.

سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت درخصوص موضوع تنظیم بازار سیمان، فولاد و کالاهای اساسی که در کمیسیون تلفیق مجلس برگزار شد، گفت: در این نشست گزارشی درباره اقدامات صورت گرفته در حوزه‌های بازار سیمان و فولاد ارائه شد.

وی تصریح کرد: طبق قولی که در زمان رأی اعتماد به نمایندگان ملت داده شد، خوشبختانه قیمت سیمان به نرخ پیش از قطعی برق بازگشت و قیمت آن در بورس به کیسه‌ای 25 هزار تومان رسید.

وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: این درحالی است که بسیاری معتقد بودند وقتی نرخ کالایی در ایران بالا می‎‌رود، دیگر پایین نخواهد آمد اما این اتفاق خوشایند رخ داد.

مطلب پیشنهادی:  وضعیت بازار مسکن در منطقه 20 تهران

وی تأکید کرد: کاری که ما برای کنترل قیمت سیمان انجام دادیم اصلاح ساختار بود و با روش‌های تعزیراتی، موردی و همچنین ایجاد جو روانی قیمت‌‎ها به اینجا نرسید به طوریکه تعادلی که در بازار ایجاد شد، نرخ سیمان را کاهنده کرد.

وی یادآور شد: تا دو هفته آتی، تمامی خرده فروشان و عاملان فروش سیمان وارد سامانه تجارت و بورس خواهند شد تا در بورس و در حوزه عمده فروشی و خرده فروشی به یک روال معقول دست یابیم.

پیشنهاد مطالعه: مطلب «500 میلیون تومان وام خرید مسکن» از مجله ملکی دلتا بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

آیا در سال 1403 خانه ارزان می‌شود؟

دولت با جمع‌آوری اطلاعات از املاکی‌ها و سامانه‌های آنلاین، قصد شناسایی و عرضه خانه‌های خال…