قیمت آپارتمان 5 ساله در میرداماد چند؟

0
1
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
با توجه به اینکه میرداماد یکی از محله‌های بکر برای پایتخت نشینان محسوب می‌شود. قیمت خرید آپارتمان در میرداماد با عمر بنای 5 سال به طور میانگین متری 70 میلیون و 500 تومان است.
نقل و انتقال املاک

به گزارش مجله ملکی دلتا میرداماد محله ای خوش آب هوا در منطق سه شهرداری تهران می­‌باشد که  در شمال مرکزی تهران واقع شده است. این محله با توجه به امکانات رفاهی تفریحی و دسترسی آسان به خیابان­‌های اصلی یکی از پرطرفدارترین محله­‌های تهران محسوب می‌شود. در این گزارش قیمت آپارتمان در میرداماد بررسی خواهیم کرد.

محله میرداماد تهران از جمله مناطق به نسبت بالای تهران محسوب می‌شود و اغلب ساختمان­‌های آن نوساز است. به همین علت اغلب خانه ها و آپارتمان های واقع در این منطقه قیمت بالایی دارند. با توجه به قیمت­‌های ارائه شده از سوی مالکان برخی از واحد آپارتمان­‌ها در محله میرداماد به املاک دلتا می‌­توان گفت برای خرید یک آپارتمان با سن بنای 5 سال، باید به طور میانگین حدود 70 میلیون و 500 هزار تومان به ازای هر متر مربع باید پرداخت کرد. قیمت هر متر مربع در این منطقه با توجه به امکاناتی که واحد آپارتمان مورد نظر دارد معمولا تعیین می­‌شود. علاوه بر آن خیابان و یا کوچه‌­ای که ساختمان در آن واقع شده نیز بر روی قیمت آپارتمان 5 ساله در میرداماد تاثیر گذار است.

مطلب پیشنهادی:  مزایا و معایب خرید آپارتمان در استاد معین

متراژ

سن بنا تعداد اتاق قیمت هر متر مربع امکانات

62

5 سال 1 60,000,000

  طبقه دوم، پارکینگ، آسانسور

96

5 سال 2 65,625,000

طبقه سوم، پارکینگ، انباری، آسانسور

143

5 سال 3 74,825,000

طبقه:اول، پارکینگ، انباری، آسانسور

115

5 سال 2 75,652,000

طبقه:سوم، پارکینگ، انباری، آسانسور

217 5 سال 3 78,341,000

طبقه:چهارم، پارکینگ، انباری، آسانسور

قیمت‌ها براساس فایل‌های موجود در آژانس‌ دلتا که مالکان آن را تعیین کرده‌اند است و به طور مطلق بیانگر قیمت‌ مسکن در محله‌های مذکور نیست.

اگر قصد خرید آپارتمان در میرداماد را دارید  می­‌توانید به سایت دلتا مراجعه کرده و از مشاوران این منطقه اطلاعات لازم را دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

بهترین محله های تهران برای خرید آپارتمان

تهران به عنوان پایتخت ایران، پرجمعیت‌ترین شهر کشور است. به همین دلیل افراد زیادی متقاضی خر…