اجرای طرح اقدام ملی مسکن در چهارمحال وبختیاری

0
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از اتصال پنج هزار و ۴۶ متقاضی به طرح اقدام ملی مسکن در این استان خبر داد و گفت: روند احداث واحد مسکونی برای این تعداد متقاضی در حال انجام است.
مسکن مهر

به گزارش مجله ملکی دلتا ابراهیم علیرضایی افزود: در مجموع ۱۶ هزار و ۵۶۱ نفر در استان در طرح اقدام ملی مسکن در چهارمحال وبختیاری ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۹ هزار نفر واجد شرایط شدند.

وی ادامه داد: از این ۹ هزار نفر، پنج هزار و ۳۰۰ نفر تایید نهایی شدند و چهار هزار و ۵۸ نفر نیز وجوه سهمیه خود را برای طرح اقدام ملی مسکن در چهارمحال وبختیاری واریز کرده‌اند.

علیرضایی با بیان اینکه در منظریه شهرکرد یک هزار و ۲۰۰ واحد خاکبرداری شده است، تصریح کرد: با صدور پروانه ساخت و ساز روند احداث واحدهای مسکن ملی در شهرکرد در حال انجام است.

معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در شهر بروجن به دنبال صدور پروانه ساخت هستیم، در شهر لردگان ۹ واحد تا سقف دوم ساخته شده و برای ۷۱ واحد دیگر نیز تامین زمین شده است، در اردل تعدادی واحد در حد سقف اول احداث شده است.

مطلب پیشنهادی:  قیمت مسکن منطبق با شیب تورم است

علیرضایی خاطر نشان کرد: در شهرهای بن و هفشجان نیز تامین زمین شده است و در شهرهای سامان، شلمزار و جونقان نیز در حال تامین زمین هستیم.

وی به سهمیه فرهنگیان استان نیز اشاره کرد و گفت: ۲ هزار و ۵۲۸ نفر از ثبت‌نامی‌های فرهنگیان استان واجد شرایط هستند که از این تعداد یک هزار و ۲۱۵ نفر تایید نهایی شدند.

علیرضایی خاطر نشان کرد: تاکنون برای سهمیه اقدام ملی مسکن فرهنگیان استان زمین تامین نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

برای دریافت وام ودیعه مسکن چند ضامن لازم است؟

هیچ ملکی از ضامن به رهن بانک گرفته نمی‌شود اما بانک باید مطمئن شود اگر این وام پرداخت نشد …