اجرای طرح اقدام ملی مسکن در چهارمحال وبختیاری

0
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از اتصال پنج هزار و ۴۶ متقاضی به طرح اقدام ملی مسکن در این استان خبر داد و گفت: روند احداث واحد مسکونی برای این تعداد متقاضی در حال انجام است.
مسکن مهر

به گزارش مجله ملکی دلتا ابراهیم علیرضایی افزود: در مجموع ۱۶ هزار و ۵۶۱ نفر در استان در طرح اقدام ملی مسکن در چهارمحال وبختیاری ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۹ هزار نفر واجد شرایط شدند.

وی ادامه داد: از این ۹ هزار نفر، پنج هزار و ۳۰۰ نفر تایید نهایی شدند و چهار هزار و ۵۸ نفر نیز وجوه سهمیه خود را برای طرح اقدام ملی مسکن در چهارمحال وبختیاری واریز کرده‌اند.

علیرضایی با بیان اینکه در منظریه شهرکرد یک هزار و ۲۰۰ واحد خاکبرداری شده است، تصریح کرد: با صدور پروانه ساخت و ساز روند احداث واحدهای مسکن ملی در شهرکرد در حال انجام است.

معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در شهر بروجن به دنبال صدور پروانه ساخت هستیم، در شهر لردگان ۹ واحد تا سقف دوم ساخته شده و برای ۷۱ واحد دیگر نیز تامین زمین شده است، در اردل تعدادی واحد در حد سقف اول احداث شده است.

مطلب پیشنهادی:  شرط ثبت نام در طرح جهش تولید مسکن

علیرضایی خاطر نشان کرد: در شهرهای بن و هفشجان نیز تامین زمین شده است و در شهرهای سامان، شلمزار و جونقان نیز در حال تامین زمین هستیم.

وی به سهمیه فرهنگیان استان نیز اشاره کرد و گفت: ۲ هزار و ۵۲۸ نفر از ثبت‌نامی‌های فرهنگیان استان واجد شرایط هستند که از این تعداد یک هزار و ۲۱۵ نفر تایید نهایی شدند.

علیرضایی خاطر نشان کرد: تاکنون برای سهمیه اقدام ملی مسکن فرهنگیان استان زمین تامین نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

پیش بینی قیمت مسکن در سال 1403

با توجه به آمار رسمی ارائه شده توسط  بانک مرکزی  و به نقل از محمد جندقی کارشناس حوزه قیمت …