احداث سه هزار منزل مسکونی در استان ایلام

0
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: احداث سه هزار منزل مسکونی در دستور کار کنگره سه هزار شهید استان ایلام است.
احداث سه هزار منزل مسکونی

به گزارش «مجله ملکی دلتا»، صبح روز پنجشنبه 17 شهریور ماه، سردار جمال شاکرمی در جلسه هماهنگی ستاد کنگره سه هزار شهید استان ایلام گفت: کنگره‌ سرداران و سه هزار شهید ایلام فرصتی است تا فرهنگ ایثار و مقاومت را به نسل‌های امروز انتقال داد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: اجلاسیه نهایی در 4 آذر برگزار می‌شود و رویکرد امسال این است که از شخصیت‌هایی مثل رئیس جمهور دعوت به عمل آید. احداث سه هزار منزل مسکونی در این کنگره در دستور کار است.

وی با بیان اینکه 340 مورد از بمباران‌ها در شهر اتفاق افتاده گفت: استان ایلام دارای سه هزار شهید است و تعداد شهدای زن 332 شهید و تعداد رزمندگان 60 هزار رزمنده است.

محمد نوذری استاندار ایلام نیز در این جلسه با بیان اینکه ایلام نماد صبر و مقاومت است گفت: استان ایلام دارای شاخصه‌های مهمی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

مطلب پیشنهادی:  سنگ‌اندازی بانک‌ها در پرداخت وام ودیعه مسکن

وی با بیان اینکه آغاز کنگره از بهمن ماه سال گذشته بوده ادامه داد: کنگره شهدا یک کار جمعی است و همگی باید در آن نقش ارزنده‌ای داشته باشیم.

پیشنهاد مطالعه: مطلب« آشتی ساختمان های شهر تهران با محیط زیست» از مجله ملکی دلتا بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

پیش بینی قیمت مسکن در سال 1403

با توجه به آمار رسمی ارائه شده توسط  بانک مرکزی  و به نقل از محمد جندقی کارشناس حوزه قیمت …