احداث ۱۰۰ هزار مسکن کارگری

0
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق تعاون ایران: ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی کارگری در جوار شهرک‌های صنعتی و ساخت ۱۰ هزار واحدی دراستان هرمزگان را در دست انجام است.
۱۰۰ هزار مسکن کارگری

به گزارش «مجله ملکی دلتا» به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق تعاون ایران، بهمن عبداللهی که به مناسبت هفته تعاون سخنرانی می‌کرد، بیان داشت: دولت محترم اگر از ظرفیت‌های بخش تعاون بهره برداری کند در واقع کمک به حل مشکلات اقتصادی کشور می‌کند.

رئیس اتاق تعاون ایران با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری بیان داشت: امروز در شرایط جنگ اقتصادی هستیم و در این شرایط استفاده از ظرفیت‌های مردمی است که می‌تواند به دولت کمک کند و شاخص‌ترین ظرفیت مردمی در اقتصاد کشور بخش تعاون است.

وی در ادامه گفت: بخش تعاون در حوزه مسکن ظرفیت بالایی دارد چنانچه بیش از یک سوم واحدهای مسکونی مهر توسط تعاونی‌های مسکن احداث شده است.

وی ادامه داد: اتاق تعاون ایران، ساخت ۱۰۰ هزار مسکن کارگری در جوار شهرک‌های صنعتی و ساخت ۱۰ هزار واحدی دراستان هرمزگان را در دست انجام دارد.

عبداللهی با اشاره به گستردگی تامین و توزیع در بخش تعاون اظهار داشت: ما در حوزه تعاون بزرگترین شبکه توزیع را داریم که امکان تامین کالا را هم انجام دهند همچنین ظرفیت استفاده از تعاونی‌های مرزنشین در ۱۷ استان که می‌توانند برای تامین کالا از این ظرفیت استفاده شود.

مطلب پیشنهادی:  مسکن به بورس می‌ رود؟

رئیس اتاق تعاون ایران خاطر نشان کرد: اتاق تعاون ایران بالغ بر ۵ سال است که طرح پایش کسب و کار در حوزه تعاون انجام می‌دهد که سه عامل مشکل‌زا برای تعاونی‌ها شناسایی شده که شامل غیرقابل پیش بینی قیمت ها، موانع در فرآیند‌های اداری و دشواری در تامین منابع مالی بنگاه‌ها بوده است.

پیشنهاد مطالعه: مطلب « تمدید زمان ثبت نام وام ودیعه مسکن تا پایان آذر 1400» از مجله ملکی دلتا بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

پیش بینی قیمت مسکن در سال 1403

با توجه به آمار رسمی ارائه شده توسط  بانک مرکزی  و به نقل از محمد جندقی کارشناس حوزه قیمت …