سامانه ثبت نام افراد فاقد مسکن راه‌اندازی می‌شود

0
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
رئیس کمیسیون عمران مجلس: سامانه جدید برای ثبت نام افراد فاقد مسکن به زودی ایجاد و اعلام می‌شود
سامانه ثبت نام افراد فاقد مسکن

به گزارش «مجله ملکی دلتا» و به نقل از محمدرضا رضایی کوچی، به زودی سامانه ثبت نام افراد فاقد مسکن ایجاد و به مردم اطلاع‌رسانی خواهد شد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه سه کار اساسی در اولویت این وزارتخانه برای تولید مسکن است افزود: تامین مسکن اولویت اول است که کار با جدیت آغاز شده و شش هزار هکتار زمین که قابلیت ساخت‌وساز دارد شناسایی شده و به عبارتی تقریبا زمین آماده است که برخی از این زمین‌ها در داخل محدوده شهری و برخی خارج از محدوده است.

نماینده مردم جهرم و خفر، تامین مصالح ساختمانی را به عنوان اولویت دوم برشمرد و گفت: هماهنگی‌های خوبی نیز در راستای تامین مصالح ساختمانی انجام شده است همچنین در موضوع سوم تسهیلات بانکی نیز ۲۵۰ هزار میلیارد تومان برای تولید مسکن برای بخش مسکن است.

رضایی کوچی افزود: در بخش جانمایی که در تولید مسکن اهمیت دارد، باید توجه لازم شود، زیرا مکانی که مسکن را احداث می‌کنیم نیاز به زیرساخت‌هایی در بخش گازرسانی، آب، خانه بهداشت و مدارس دارد که به وزیر راه و شهرسازی تاکید کردیم با دستگاه‌های خدماتی همزمان با تولید مسکن به این موارد و احداث آن‌ها توجه خاص شود.

مطلب پیشنهادی:  همه چیز درباره مالیات ساخت و ساز

رئیس کمیسیون عمران گفت: خوشبختانه دولت نیز با شناختی که از مسکن دارد و برساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی تاکید دارد و از برنامه‌های دولت به شمار می‌رود و پای کار است.

رئیس کمیسیون عمران مجلس اضافه کرد: اطلاعاتی که مردم در سامانه قبلی برای مسکن نام‌نویسی کرده‌اند، اطلاعاتشان در آن سامانه محسوب است، اما در سامانه جدیدی نام‌نویسی کنند و براساس اولویت بندی در این سامانه مسکن به آن‌ها تعلق خواهد گرفت.

پیشنهاد مطالعه: مطلب «افزایش ساخت با ارزانی مسکن همراه است؟» از مجله ملکی دلتا بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

برای دریافت وام ودیعه مسکن چند ضامن لازم است؟

هیچ ملکی از ضامن به رهن بانک گرفته نمی‌شود اما بانک باید مطمئن شود اگر این وام پرداخت نشد …