رصد پروانه‌های ساختمانی برای پرداخت تسهیلات در اولویت قرار گیرد

0
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
رصد پروانه‌های ساختمانی صادره توسط شهرداری‌های مناطق مربوط به هر شعبه، به منظور مدیریت پروژه‌ها برای پرداخت تسهیلات مسکن، یکی از وظایف اصلی شعب می‌باشد.

به گزارش «مجله ملکی دلتا»، همزمان با هفته بانکداری اسلامی، دکتر محمود شایان مدیر عامل بانک مسکن در سفر خود به استان آذربایجان شرقی، ضمن بازدید از شعبه مرکزی تبریز، از پروژه‌های مجتمع مسکونی 1446 واحدی آیمان و پروژه مجتمع مسکونی 98 واحدی ارغوان رشدیه تبریز، شرکت سرمایه‌گذاری مسکن نیز بازدید و بر رصد پروانه‌های ساخت صادره توسط شهرداری‌ها به منظور جذب مشتریان جدید و مدیریت پروژه‌ها برای پرداخت تسهیلات ساخت تاکید کرد.

دکتر شایان تمرکز زدائی را یکی از اولویت‌های اصلی کاری خود در بانک مسکن عنوان کرد و از تفویض اختیارات در زمینه‌های مختلف به مدیریت‌ها خبر داد و افزود: سیاست اخیر بانک این است که مجموعه ستاد بانک در خدمت صف و شعب قرار گیرد و در این خصوص هر یک از وظایف بخش ستادی بانک می تواند به استانها و شعب تفویض شود.

مدیر عامل بانک ادامه داد: همکاران ما می باید با زیر نظر قراردادن منطقه جغرافیائی شعبه و با برنامه ریزی مناسب برای مدیریت کردن منابع و مصارف و با مراجعه به سازندگان پروژه های ساختمانی امکان استفاده آنان از تسهیلات بانک مسکن را فراهم سازند.

مطلب پیشنهادی:  بیشترین رشد معاملات مسکن در کدام مناطق بود؟

پیشنهاد مطالعه: مطلب «قیمت سیمان متعادل می شود!» از مجله ملکی دلتا بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

برای دریافت وام ودیعه مسکن چند ضامن لازم است؟

هیچ ملکی از ضامن به رهن بانک گرفته نمی‌شود اما بانک باید مطمئن شود اگر این وام پرداخت نشد …