سامانه املاک و اسکان مجددا راه اندازی می شود

0
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
در نسخه جدید سامانه املاک و اسکان اطلاعات سکونتی خانوارها درج شده و مالکان باید موارد را تایید یا اصلاح کنند.
راه اندازی سامانه املاک و اسکان

به گزارش «مجله ملکی دلتا» و به نقل از معاون وزیر راه و شهرسازی، راه اندازی سامانه املاک و اسکان پس از رفع ایرادات، ظرف یکی دو روز آینده مجددا انجام می‌شود.

محمود محمودزاده اظهار کرد: تیم اجرایی پروژه سامانه املاک و اسکان، پس از انجام کارهای فنی ظرف یکی دو روز آینده سامانه را قابل دسترس خواهد کرد. طبق طرح جهش تولید مسکن چند آیتم به سایت اضافه شده که شهروندان می‌توانند از ویژگی‌های جدید در ساختار این سامانه استفاده کنند.

وی افزود: درج اطلاعات سکونتی خانوارها تا پایان مهرماه است. ظرف چند روز آینده پیامک‌هایی برای خانوارهای محترم ارسال و از آنها دعوت می‌شود با مراجعه به سایت، اطلاعات موجود در سامانه را ببینند. اگرنیاز به ویرایش دارد ویراش می‌کنند و اگر درست بود تایید خواهند کرد.

وی ادامه داد: استفاده از سامانه املاک و اسکان آسان‌تر شده است و هم‌اکنون گزینه‌هایی را ایجاد کرده‌ایم که خانوارها می‌توانند موارد را تایید یا اصلاح کنند و زمان کمتری صرف خواهند کرد.

محمودزاده درباره آخرین وضعیت قانون مالیات بر خانه‌های خالی اظهار کرد: پس از شناسایی یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحد مسکونی خالی، سازمان امور مالیاتی اعلام کرد اطلاعاتی که ما از طریق کارتابل سامانه املاک و اسکان ارسال کرده‌ایم یک بار هم از طریق سامانه‌ای که وزارت اطلاعات بین دستگاهها به صورت رسمی برقرار می‌کند ارسال شود.

مطلب پیشنهادی:  مقصر افزایش قیمت مسکن از زبان یک کارشناس

وی افزود: از ۱۹ فروردین ماه ۱۴۰۰ به خانوارها اعم از مالک و مستاجر دو ماه مهلت داده شد تا نسبت به ثبت اطلاعات سکونتی خود اقدام کنند و قانون و دستوراتی برای کسانی که این کار را انجام ندهند در نظر گرفته است.

پیشنهاد مطالعه: مطلب «در 40 روز دو میلیون مسکن می‌سازیم» از مجله ملکی دلتا بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

ثبت آگهی ملکی در سراسر ایران رایگان شد!

دلتا اولین سایت تخصصی ملکی ایران است؛ که امکان ثبت هر گونه آگهی ملکی را برای شما کاربر گرا…