احداث یک شهرک 700 هکتاری در پردیس

0
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
مهدی هدایت: در حال دریافت مجوزهای قانونی از شورای عالی معماری و شهرسازی برای احداث یک شهرک 700 هکتاری بین فازهای 11 و 12 پردیس هستیم.
جمعیت

به گزارش «مجله ملکی دلتا» و به نقل از مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس: در روزهای آینده شاهد افتتاح و آغاز عملیات اجرایی در شهر جدید پردیس خواهیم بود. بهره‌برداری حدود 5 هزار واحد مسکن مهر، تقاطع غیرهمسطح فاز 1 و احتمال کلنگ زنی از جمله این برنامه‌ها است.

هدایت گفت: بدون در نظر گرفتن واحدهایی که معطل خدمات و انشعابات از سوی دستگاه‌های خدمات‌رسان هستند، با افتتاح 5 هزار واحد مسکونی تعداد کل واحدهای تکمیل شده به 76 هزار واحد خواهد رسید.

وی درخصوص علت نواقص برخی واحدهای تحویلی گفت: متاسفانه شاهد سرقت نصبیات از جمله شیرآلات و درب پیش از اسکان خانوارها بوده‌ایم، از این رو زمانی که مالک مستقر می‌شود آن را به خودشان تحویل خواهیم داد.

هدایت با بیان اینکه پروژه اقدام ملی پردیس به مرحله اسکلت رسیده است گفت: 13 هزار واحد مسکن ملی برای شهرک جدید پردیس در نظر گرفته شده است که خوشبختانه از سرعت مناسبی نیز برخوردار است. تمام بلوک‌ها به مرحله اسکلت رسیده و در بعضی موارد اسکلت‌ها تکمیل شده است.

مطلب پیشنهادی:  افزایش شدید اجاره، حتی در جنوب شهر تهران

او در ادامه افزود: برنامه احداث یک شهرک 700 هکتاری در مرحله اخذ مجوز و مستندات از شورای عالی معماری و شهرسازی است. این محدوده بین فازهای 11 و 12 قرار دارد و پس از دریافت مجوز، فعالیت‌های عمرانی آغاز می‌شود.

در سال 1391 عملیات احداث 81 هزار واحد مسکن مهر در شهرک جدید پردیس آغاز شد که به 83 هزار واحد افزایش یافته است. شهر جدید پردیس دارای 12 فاز است که طبق آخرین آمار تاکنون حدود 71 هزار واحد تکمیل شده است.

پیشنهاد مطالعه: مطلب «بانک مسکن از فعالان ساخت و ساز حمایت می‌کند» از مجله ملکی دلتا بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

پیش بینی قیمت مسکن در سال 1403

با توجه به آمار رسمی ارائه شده توسط  بانک مرکزی  و به نقل از محمد جندقی کارشناس حوزه قیمت …