از بین بردن قرمزی موهای رنگ شده

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
در صورتی که احساس کردید تناژ مو بعد از رنگ کردن به سمت قرمزی یا زردی می‌رود، اقدامات زیر را انجام دهید.
از بین بردن قرمزی مو

از بین بردن قرمزی مو، یکی از چالش‌هایی است که بسیاری از خانم‌ها بعد از رنگ کردن موهای خود با آن درگیر هستند. برخی مواقع، ممکن است بعد از چند بار شستشو، متوجه شوید که مو تغییر رنگ داده و به سمت قرمزی یا زردی می‌رود و حتی برای برخی، این تغییر رنگ در قسمت ریشه مو اتفاق میافتد. اما چاره چیست و چه کار باید کنیم تا مو بعد از رنگ کردن، قرمز نشود؟ ما در مجله دلتا قصد داریم راه‌های از بین بردن قرمزی مو بعد از رنگ کردن را شما بگوییم. پس همراه ما باشید.

راه‌های موثر در از بین بردن قرمزی مو

اگر مدتی بعد از رنگ کردن مو، احساس کردید تناژ مو تغییر کرده و با هر بار شستن، قرمز یا نارنجی می‌شود و از این حالت ناراضی هستید، حتما راه‌های زیر را امتحان کنید تا قرمزی از بین برود.

از بین بردن قرمزی مو

  1. استفاده از واریاسون

یکی از سریع‌ترین روش‌ها در از بین بردن قرمزی مو، استفاده از واریاسیون است که باید یک بند انگشت واریاسیون را با همان اندازه اکسیدان و یک لیوان آب ترکیب کرده و روی قرمزی بزنید. اگر موهای دکلره شده دارید، اجازه دهید این ترکیب یک یا دو دقیقه روی مو بماند و سپس بشویید، اما اگر مو تنها رنگ شده و دکلره ندارد، نیاز است بعد از بیست دقیقه شسته شود. اگر موهای رنگ شده، از رنگ‌های گروه M است، از واریاسیون سبز استفاده کنید و اگر موهای روشن و زرد دارید، واریاسیون نقره‌ای یا بنفش باید استفاده شود.

  1. استفاده از رنگ‌های ترکیبی

اگر مو را خودتان در خانه رنگ می‌کنید و عادت دارید چند رنگ را با هم ترکیب کنید، سراغ رنگ‌هایی بروید که قرمزی کمتری دارند. آن دسته از خانم‌هایی که رنگ‌های شرابی و آلبالویی دوست دارند، بهتر است از ترکیب رنگ دودی یا زیتونی هم استفاده کنند و داخل کاسه رنگ، مقداری واریاسیون سبز یا نقره‌ای بریزند تا از قرمز شدن موها پیشگیری شود.

  1. استفاده از اکسیدان مناسب

برای رفع قرمزی می‌توانید از اکسیدان ضد قرمزی استفاده کنید که البته باید توجه داشته باشید که این اکسیدان حاوی ترکیبات بسیار قوی است و ممکن است به موها آسیب بزند. به همین خاطر معمولا توصیه می‌شود این روش را به دست آرایشگر بسپارید. نکته مهم بعدی این است که اکسیدان 3 درصد به از بین بردن قرمزی کمک نمی‌کند.

مطلب پیشنهادی:  این نشانه‌ها می‌گوید شما فردی مغرور هستید

از بین بردن قرمزی مو

  1. استفاده از تونر

تونر، براق کننده مو است که خود یک نوع رنگ مو با میزان آمونیاک پایین است و رنگ قرمز یا نارنجی مو بعد از رنگ کردن را از بین می‌برد و مو را به سمت خاکستری یا پلاتینی نزدیک می‌کند. تونر را می‌توانید فقط به قسمت ریشه مو و یا تمام قسمت‌ها، هنگام شستن مو بعد از رنگ و دکلره و یا به صورت ترکیب در کاسه رنگ، بزنید.

  1. رنگ کردن مو

در صورتی که روش‌های گفته شده تاثیری در رفع قرمزی مو نداشت، می‌توانید از یک رنگ تیره با پایه سرد استفاده کنید. بهتر است برای این کار، سراغ رنگ‌هایی بروید که قرمزی کمی دارند، مانند رنگ‌های دودی.

 

 

تعداد کلمات مطلب: 493

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در سلامتی

همچنین بخوانید

ایده‌های جذاب برای چیدمان گل در بالکن

شاید برایتان جالب باشد اما چیدمان گل در بالکن باعث زیبایی هر چه بیشتر خانه شما می‌شود. در …