دکوراسیون جدید خانه با نصب بشقاب دیوارکوب

0
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
با استفاده از بشقاب‌های سفالی و قدیمی، فضای جدید و کلاسیکی را به دکوراسیون خانه خود هدیه دهید.
نصب بشقاب دیوارکوب

نصب بشقاب دیوارکوب، ایده جدید و نو در طراحی دکوراسیون است که می‌توانید از آن برای تزئین دیوارهای خالی خانه استفاده کنید و فضای کلاسیکی را خلق کنید. این بشقاب‌ها در انواعی از رنگ‌ها و طرح‌ها موجود هستند و به خوبی با هر نوع دکوراسیونی هماهنگ می‌شوند و نصب راحتی هم دارند. در ادامه با مجله دلتا همراه باشید تا به تاثیر نصب بشقاب دیوارکوب در دکوراسیون خانه بپردازیم.

نصب بشقاب دیوارکوب

چیدمان دکوراسیون با نصب بشقاب دیوارکوب

بشقاب دیوارکوب، یکی از وسایل دکوراتیو در چیدمان دکوراسیون خانه است که می‌تواند جایگزین بسیار خوبی برای قاب عکس باشد و انرژی خوبی را در فضا ایجاد کند. بشقاب‌های چینی و سفالی قدیمی که دیگر مورد استفاده قرار نمی‌گیرند، یا حتی ظروف گل سرخی که در خانه بسیاری از ما پیدا می‌شوند، می‌توانند به عنوان دیوارکوب مورد استفاده قرار بگیرند. دیوار بالای مبل و کنار پنجره، بهترین مکان‌ها برای نصب بشقاب دیوارکوب هستند، اما می‌توانید از این وسیله دکوراتیو در آشپزخانه و حتی اتاق‌ها نیز استفاده کنید.

تقریبا می‌توان گفت هیچ محدودیتی در انتخاب طرح و رنگ برای بشقاب دیوارکوب وجود ندارد و می‌توانید از مدل‌های ساده، تک رنگ، چند رنگ و یا حتی طرحدار استفاده کنید و فضای مدرن و کلاسیکی را در دکوراسیون ایجاد کنید. بسیاری از افراد استفاده ار مدل‌های سنتی که در آن‌ها از رنگ فیروزه‌ای و سبز آبی استفاده شده است را ترجیح می‌دهند و بر این باورند که رنگ فیروزه‌ای، انرژی‌های منفی را دفع می‌کند.

سبک بشقاب دیوارکوب

استفاده از بشقاب دیوارکوب مربوط می‌شود که آسیای شرق که تاریخچه بسیار قدیمی و طولانی دارد و این روزها به یکی از وسایل دکوری پرطرفدار تبدیل شده است. همچنان بسیاری از افراد، سبک‌های هندی و چینی را انتخاب می‌کنند و برخی دیگر ترجیح می‌دهند با توجه به فضای دکوراسیون خانه خود، سراغ سبک‌های مینیمال بروند.

مطلب پیشنهادی:  بهترین چیدمان گیاهان​ و داشتن دکوراسیون زیبا و منحصربه فرد

در خصوص جنس این بشقاب‌ها نیز می‌توانید بسته به فضا و هم چنین سلیقه خودتان، مدل‌های حصیری، سفالی و یا مسی را انتخاب کنید. اگر چیدمان خانه شما فضای مدرن دارد، می‌توانید از مدل‌هایی با رنگ سیاه و سفید نیز استفاده کنید.

نصب بشقاب دیوارکوب

ایده‌های چیدمان و نصب بشقاب دیوارکوب

معمولا این سوال پیش می‌آید که بشقاب دیواری را کجا می‌توان نصب و استفاده کرد؟ نصب بشقاب دیوارکوب، قاعده خاصی ندارد و همانطور که اشاره کردیم، می‌توانید از هر طرح و رنگی استفاده کنید. حتی شما می‌توانید طرح و خطوط متناوبی را روی بشقاب بکشید و روی دیوار نصب کنید.

نکته مهمی که باید توجه داشته باشید این است که چیدمان دیوارکوب نباید به گونه‌ای باشد که فضای دیوار شلوغ به نظر برسد و معمولا بهتر است که یک الگوی خاصی را در نظر بگیرید. فاصله و فضایی را ما بین بشقاب‌ها در نظر بگیرید و با فاصله از سقف و کناره‌های دیوار نصب کنید. یکی از ایده‌های جالب این است که بشقاب‌ها را در کنار آینه پازلی نصب کنید و یا ما بین بشقاب‌ها، آینه‌های کوچک هم قرار دهید.

تعداد کلمات مطلب: 472

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

ٰدکوراسیون اتاق خواب پسرانه، فضایی جذاب و پرانرژی

دکوراسیون اتاق خواب پسرانه، علاوه بر زیبایی، باید فضایی را فراهم کند که فرزندتان بتواند در…