لیست آمبولانس های خصوصی تهران (راهنمای انتخاب بهترین)

0
0
زمان مطالعه: 6 دقیقه
اعزام سریع بیماران به مراکز درمانی در شرایط اورژانسی به خصوص در شرایطی که نیازمند دریافت خدمات پزشکی و درمانی فوری هستند، به میزان قابل توجهی در حفظ جان آن‌ها تاثیرگذار است.
پرایوت آمبولانس

 گاهی یک دقیقه زودتر رساندن بیمار به مرکز فوریت‌های پزشکی می‌تواند زندگی دوباره‌ای را برای او به همراه داشته و گاهی تاخیر در اعزام بیمار نیز مسبب مرگ او خواهد شد. با این حساب برای همه ساکنین پایتخت واجب است تا با لیست آمبولانس های خصوصی تهران برای دریافت خدمات پزشکی فوری و ویژه آشنا باشند. شاید بپرسید آمبولانس خصوصی چیست و چه فرقی با دیگر آمبولانس‌ها دارد. برای دریافت پاسخ سوال فوق و آشنایی با لیست بهترین آمبولانس‌های خصوصی پایتخت تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

لیست آمبولانس های خصوصی تهران

گاهی نیاز است تا بیمار را از شهری به شهر دیگر برای برخورداری از خدمات پزشکی پیشرفته‌تر جابه‌جا کرد. در برخی شرایط خاص باید نوزادان را برای درمان از بیمارستانی به بیمارستان دیگر انتقال داد. گاهی انتقال بیمار مستلزم استفاده از خطوط هوایی است و فرصتی برای اعزام زمینی وجود ندارد، در چنین شرایطی  معمولا آمبولانس‌های معمولی قادر به ارائه خدمات به بیمار شما نیستند و نیاز است تا از خدمات آمبولانس‌های خصوصی استفاده کنید. در ادامه شما را با لیست آمبولانس های خصوصی تهران آشنا می‌کنیم:

پرایوت آمبولانس

در اولین مورد از لیست آمبولانس ‌های خصوصی تهران سراغ مجموعه‌ای معتبر با سابقه‌ای درخشان می‌رویم که افراد زیادی از خدمات آن رضایت دارند. مجموعه پرایوت آمبولانس با به روزترین خدمات و به شکل تخصصی، جابه‌جایی و انتقال بیماران را به مراکز درمانی انجام می‌دهد. با مراجعه به سایت پرایوت آمبولانس می‌توانید به‌صورت اینترنتی برای دریافت خدمات متنوعی از جمله آمبولانس بین شهری درخواست دهید. این مجموعه برای اعزام آمبولانس‌های خود از بهترین و باکیفیت‌ترین تجهیزات استفاده کرده و نیروهای متخصص را به کار گرفته است.

در کنار کیفیت بالای خدمات ارائه شده، نیازی نیست هزینه زیادی بپردازید؛ زیرا پرایوت آمبولانس به فکر رفاه بیماران خود است. این مجموعه به‌صورت پراکنده در استان تهران فعالیت دارد و می‌توانید از خدمات اجاره آمبولانس در غرب، شرق، شمال یا جنوب تهران استفاده کنید. پرایوت آمبولانس، خدمات خود را در تمام روزهای سال به‌صورت شبانه‌روزی ارائه می‌دهد. برخی از خدمات ارائه شده در این مجموعه ارائه‌دهنده آمبولانس خصوصی عبارتند از:

  • آمبولانس بین شهری

  • آمبولانس vip

  • آمبولانس نوزاد

  • آمبولانس استقرار

  • آمبولانس هوایی

شماره تماس پرایوت آمبولانس: 88790335-021

آدرس: تهران، جردن، مابین جهان کودک و میرداماد، روبروی پارک خشایار، پلاک 3 واحد 1

سایت: privateambulance.co

آمبولانس خصوصی ستایش امداد

ستایش امداد، مجموعه دیگری از لیست آمبولانس های خصوصی تهران است که علاوه بر جابه‌جایی و انتقال بیماران در استان تهران و مناطق مجاور، خدماتی مانند ویزیت پزشک در منزل یا خدمات پرستاری در منزل هم ارائه می‌دهد. در هر کجای شهر که هستید، آمبولانس‌های ستایش امداد در کوتاه‌ترین زمان ممکن خودشان را به محل تعیین شده از سوی شما می‌رسانند. برخی از خدمات مجموعه ستایش امداد عبارتند از:

  • آمبولانس خصوصی تهران

  • خدمات پزشکی و پرستاری

  • آمبولانس در اماکن ورزشی

  • آمبولانس هوایی

  • آمبولانس در اماکن

شماره تماس آمبولانس خصوصی ستایش امداد: 55426642

آدرس: تهران، خیابان قزوین، خیابان مخصوص، ابتدای محبوب مجاز، پلاک 13

سایت: setayesh-emdad.com

آمبولانس خصوصی پارس امداد

پارس امداد، یکی دیگر از مجموعه‌های موجود در لیست آمبولانس خصوصی های تهران است که از باکیفیت‌ترین و تخصصی‌ترین تجهیزات برای انتقال و جابه‌جایی بیماران استفاده می‌کند. شما می‌توانید از طریق ارتباط با راه‌های درج شده در سایت این شرکت، در هفت روز هفته و به‌صورت شبانه‌روزی از خدمات آن بهره‌مند شوید. مانند شرکت‌های پرایوت آمبولانس و ستایش امداد، آمبولانس هوایی در پارس امداد هم ارائه می‌شود که جابه‌جایی مسافران به خارج از کشور را هم امکان‌پذیر می‌کند. برخی از مهم‌ترین خدمات پارس امداد عبارتند از:

آمبولانس خصوصی پارس امداد

  • آمبولانس بین شهری

  • آمبولانس هوایی

  • آمبولانس در اماکن

  • آمبولانس در اماکن ورزشی

  • ارائه خدمات پزشکی و پرستاری

شماره تماس آمبولانس خصوصی پارس امداد: 88203132

آدرس: تهران، بالاتر از میدان ونک، خیابان والی نژاد، پلاک 3، واحد 7

سایت: persianemdad.com

آرمان

آمبولانس خصوصی آرمان با برخورداری از آمبولانس های مجهز تیپ A و B ، آمبولانس نوزادان مجهز به NICU، آمبولانس CCU و ICU به‌صورت 24 ساعته و در تمام ایام هفته آماده ارائه خدمات از قبیل جابه‌جایی بیماران در سرتاسر نقاط تهران و در ابعاد گسترده‌تر در تمام نقاط کشور و ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی است.

شماره تماس آمبولانس خصوصی آرمان: 44769880-021

آدرس: اتوبان خرازی، خیابان قائم، کوچه قائم 13 شرق، آمبولانس خصوصی آرمان سلامت

سایت: www.armansos.com

آمبولانس خصوصی ناجی

آمبولانس خصوصی ناجی با برخورداری از آمبولانس‌های VIP، ارائه دهنده خدمات انتقال بیماران به‌صورت زمینی و هوایی در سراسر تهران و همچنین انتقالات بین شهری است. این مجموعه با برخورداری از کادر پزشکی مجرب یکی از بهترین گزینه‌ها برای بیمارانی است که نیازمند برخورداری از خدمات درمان در منزل هستند. همچنین آمبولانس‌های خصوصی مجموعه ناجی، یکی از بهترین پیشنهادات برای انتقال بیماران اعصاب و روان به مراکز درمانی محسوب می‌شوند.

مطلب پیشنهادی:  زیگورات چغازنبیل؛ یادگاری از تمدن 3000 ایلامیان!

شماره تماس آمبولانس خصوصی ناجی: 88464000-021

آدرس: بزرگراه رسالت، ضلع جنوب شرقی پل سید خندان، پلاک 1354

سایت: naaji.ir

امداد نیکان

امداد نیکان هم یکی دیگر از شرکت‌های ارائه‌دهنده این خدمات است که در لیست آمبولانس های خصوصی تهران قرار می‌گیرد. این مجموعه علاوه بر فروش محصولات مورد نیاز آمبولانس‌ها، اعزام این ماشین‌ها در تیپ‌های مختلف را هم انجام می‌دهد. آمبولانس خصوصی زمینی، هوایی، ویژه نوزاد و اعزام کادر درمان در آمبولانس‌های خصوصی از خدمات شرکت امداد نیکان است که بیماران می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

امداد نیکان

شماره تماس آمبولانس خصوصی امداد نیکان: 22680115-021

آدرس: قیطریه، خیابان شهید کریمی، پلاک 10، واحد 7

سایت: www.emdadnikan.com

تندیس

آمبولانس خصوصی تندیس چهارمین مورد از لیست آمبولانس های خصوصی تهران است که به‌صورت 24 ساعته و در تمام ایام سال آماده ارائه خدمات پزشکی در منزل و انتقال بیماران در تهران به مراکز درمانی می‌‌باشد. این مجموعه انواع آمبولانس‌های کد دار ویژه انتقال بیماران ایست قلبی، آمبولانس‌های مجهز تیپ A، B و C، آمبولانس استقرار، آمبولانس نوزادان و آمبولانس VIP را هم دارد. سرعت بالا در اعزام بیماران و برخورداری از کادر پزشکی و پرستاری مجرب از دیگر ویژگی های آمبولانس خصوصی تندیس هستند.

شماره تماس آمبولانس خصوصی تندیس: 66939280-021 یا 22615053-021

آدرس: قیطریه، خیابان شریعتی، قبل از پل صدر

بزرگراه نواب جنوب به شمال، قبل از میدان جمهوری، نبش مترو نواب صفوی، جنب داروخانه شبانه‌روزی دراگ استور، پلاک 543، طبقه اول، واحد 2

سایت: tandisonline.com

طب آریا

آمبولانس خصوصی طب آریا به عنوان پنجمین مورد از لیست آمبولانس های خصوصی تهران ارائه‌دهنده خدمات پرستاری، اعزام بیماران به‌صورت فوری در سراسر شهر تهران، اعزام پزشک  و پرستار برای انجام آزمایش در منزل و دیگر خدمات پزشکی است. اعزام آمبولانس‌های کد دار ICU، CCU و NICU هم برای انتقال بیماران خاص به‌صورت 24 ساعته در کل ایام سال صورت می‌گیرد.

شماره تماس آمبولانس خصوصی طب آریا: 09194054393

آدرس: میدان آرژانتین، بخارست، کوچه یازدهم

سایت: behnudtebarya.ir

سفیر حیات نیکان

آمبولانس خصوصی سفیر حیات نیکان دارای مجوز رسمی فعالیت از سوی وزارت بهداشت و درمان است. این مجموعه با برخورداری از آمبولانس‌های خصوصی ICU، CCU، NICU و VIP همراه بیماران شماست تا در کم‌ترین زمان ممکن از خدمات و فوریت های پزشکی برخوردار شوند. مجموعه سفیر حیات نیکان به‌صورت 24 ساعته و در تمامی ایام سال حتی تعطیلات رسمی آماده انتقال بیماران در کلیه نقاط تهران و ایران است.

سفیر حیات نیکان

شماره تماس آمبولانس خصوصی سفیر حیات نیکان: 88434845-021

آدرس: خیابان مطهری، بعد از سهروردی، پلاک 84، واحد 3

سایت: nikansos.com

ویژگی‌های بهترین آمبولانس‌های خصوصی تهران

چنانچه تمایل دارید تا از خدمات گزینه‌های معرفی شده در لیست آمبولانس ‌های خصوصی تهران استفاده کنید، باید با ویژگی‌های بهترین آمبولانس‌ها هم آشنا باشید. شما قرار است هزینه بیش‌تری نسبت به آمبولانس‌های دولتی بپردازید و باید بدانید که چه انتظاراتی از یک آمبولانس خصوصی خوب داشته باشید. یک مجموعه ارائه دهنده خدمات آمبولانس خصوصی باید:

  • دارای آمبولانس های مجهز و متنوع با امکانات ICU، CCU، NICU و VIP باشد تا بتواند در محل یا حین اعزام بیمار، خدمات پزشکی مورد نیاز بیمار را ارائه دهد.

  • خدمات 24 ساعته و فوری ارائه دهد. در تمام ایام سال بدون معطلی به بیمار شما خدمت رسانی کند.

  • کادر پزشکی آمبولانس علاوه بر خدمات پزشکی خوب، برخورد مناسبی داشته باشند.

  • آمبولانس خصوصی خوب باید فضای کافی و مناسب، تهویه استاندارد و شرایط مناسب برای حضور همراه بیمار را داشته باشد.

  • هزینه معقول و مناسبی داشته باشد.

سخن پایانی

 در این مطلب به معرفی خدمات، ویژگی‌ها و نکات لازم برای برخورداری از خدمات آمبولانس‌های خصوصی پرداخته و همچنین لیست آمبولانس های خصوصی تهران را در اختیار شما گذاشتیم. همیشه به خاطر داشته باشید که نوش دارو پس از مرگ سهراب ارزشی ندارد، این بدین معناست که هنگام وقوع حادثه یا مواجه شدن با بدحالی عزیزی شاید ذهن شما یاری نکند تا از خدمات پزشکی پیشرفته‌تری برخوردار شوید یا شاید حتی به خاطر نیاورید که با درخواست آمبولانس خصوصی می‌توانید شانس زنده ماندن بیمار یا شخص حادثه دیده را افزایش دهید. اگر پیش از وقوع حادثه، دانش خود را در زمینه امکانات پزشکی موجود در کشور در حال حاضر افزایش دهید، می‌توانید کمک بهتری به عزیزان خود کنید. ما در این مطلب سعی کردیم لیست آمبولانس خصوصی های تهران را در اختیار شما قرار دهیم تا در شرایط مورد نیاز بتوانید با استفاده از آن کمک شایانی به بهبودی بیمار خود کنید.

تعداد کلمات مطلب: 1437

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در سبک زندگی

همچنین بخوانید

به دنبال رد پای نوح در دشت مغان اردبیل

دشت مغان یکی از زیباترین دشت‌های ایران است که در استان اردبیل واقع شده است. در این مقاله ا…