مکمل رنگ کرم در دکوراسیون

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
در صورتی که در طراحی دکوراسیون خود از رنگ کرم استفاده می‌کنید، باید رنگ‌های مکمل را هم بکار ببرید تا زیبایی فضا چند برابر شود.
رنگ کرم در دکوراسیون

بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند از رنگ کرم در دکوراسیون منزل خود استفاده کنند. رنگ‌ها حرف اول را در طراحی دکوراسیون می‌زنند و کرم، از آن دسته از رنگ‌های خنثی و محبوب برای مبلمان و دیوارهاست. اما نکته مهم این است که بازی با رنگ‌ها، می‌تواند تغییرات بسیاری را در فضای کلی دکوراسیون ایجاد کند و مهم است که هر رنگی با چه رنگ دیگری ترکیب یا تکمیل شود.

اگر می‌خواهید فضای دلنیشن‌تر و حرفه‌ای‌تری داشته باشید، در ادامه با ما در مجله دلتا همراه باشید تا به بررسی رنگ‌های مکمل با رنگ کرم در دکوراسیون بپردازیم.

رنگ کرم در دکوراسیون

بررسی رنگ‌های مکمل با رنگ کرم در دکوراسیون

اگر در طراحی دکوراسیون خود از رنگ کرم استفاده کرده‌اید، مثلا این‌که مبل‌ها کرم هستند و یا از کاغذ دیواری کرم استفاده کرده‌اید و نمی‌دانید از چه رنگی در کنار آن استفاده کنید تا فضا زیباتر به نظر برسد، حتما این رنگ‌ها را مد نظر قرار بدهید.

  • طلایی

طلایی یکی از بهترین مکمل‌های رنگی کرم است که البته می‌تواند به زرد تیره هم بزند. از این رنگ می‌توانید برای پرده‌ها و اکسسوری‌ها و وسایل تزئینی استفاده کنید که خیلی خوب با هم ست می‌شوند. ترکیب این دو رنگ در کنار هم، گرما و آرامش بیشتری را به فضای شما خواهد داد.

  • سفید

استفاده از رنگ سفید در کنار کرم، برای خانه‌هایی که متراژ کوچکی دارند، بسیار مناسب است، چرا که باعث می‌شود فضا بزرگ‌تر و باز نشان داده شود. بهتر است برای کفپوش‌ها و یا دیوارها از رنگ سفید استفاده شود.

  • نارنجی

نارنجی جزء رنگ‌های گرم است و ترکیب آن با رنگ کرم در دکوراسیون، فضا را دلنشین می‌کند. شما می‌توانید از این رنگ در انتخاب کوسن‌ها یا تابلوهای رنگی استفاده کنید و یا گلدان‌هایی را خریداری کنید که نارنجی رنگ هستند. این نکته را در نظر داشته باشید که هر چه نارنجی تیره‌تر باشد، در ترکیب با کرم بهتر دیده می‌شود.

  • قهوه‌ای

هر طیف از رنگ کرم را می‌توانید به راحتی با رنگ قهوه‌ای ست کنید. استفاده از میز و صندلی چوبی با رنگ قهوه‌ای تیره یا روشن، می‌تواند هارمونی بی‌نظیری را در دکوراسیون ایجاد کند و البته این مورد را هم باید در نظر داشته باشید که قهوه‌ای خیلی تیره می‌تواند فضا را تاریک‌تر نشان بدهد. پس حتما توناژ رنگی را مد نظر قرار بدهید.

مطلب پیشنهادی:  سن پترزبورگ ایران را از نزدیک ببینید

رنگ کرم در دکوراسیون

  • سرمه‌ای

سرمه‌ای، از جمله رنگ‌های مکمل رنگ کرم در دکوراسیون است و می‌توانید در کوسن‌ها، فرش و یا حتی اکسسوری‌ها از این رنگ استفاده کنید. در کنار این دو ترکیب رنگ، استفاده از رنگ‌های خاکستری یا نسکافه‌ای، می‌تواند جلوه بیشتری به طراحی داخلی منزل شما بدهد و فضا دلنشین‌تر خواهد شد. توجه داشته باشد که رنگ سرمه‌ای، بیشتر برای فضاهای بزرگ‌تر مناسب است و اگر فضای کوچکی دارید، در انتخاب رنگ‌های تیره مانند سرمه‌ای زیاده روی نکنید.

  • سبز

ترکیب سبز و کرم، بینظیر است و جذابیت دکوراسیون شما را چندین برابر میکنید. از این رنگ در کوسنها و یا حتی فرش استفاد ه کنید و یا گلدانهای سبز رنگ با گیاه طبیعی را در چیدمان فضای خود داشته باشید. رنگسبز، نماد تازگی و طبیعت است، اما نباید خیلی به رنگ کرم غلبه کند.

تعداد کلمات مطلب: 505

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

بهترین و شیک ترین چیدمان مبلمان برای پذیرایی مستطیلی

چیدمان مبلمان برای پذیرایی مستطیلی به ابعاد و اندازه فضا، نوع و تعداد مبلمان، سبک دکوراسیو…