سریع‌ترین روش آب کردن چربی دور شکم

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
خلاض شدن از شر چربی‌های مقاوم ناحیه شکم در کوتاه‌ترین زمان ممکن.
آب کردن چربی دور شکم

آب کردن چربی دور شکم، یکی از چالش‌هایی است که بسیاری از افراد با آن درگیر هستند. چربی برخی نواحی بدن از جمله شکم، جزء چربی‌های مقاوم در نظر گرفته می‌شوند، به این معنا که مقاومت بیشتری به ورزش و رژیم غذایی نشان می‌دهند و دیرتر آب می‌شوند. از این رو، افراد سراغ روش‌هایی می‌روند که بتوانند خیلی سریع و در کوتاه‌ترین زمان ممکن از شر چربی‌های شکم خلاص شوند و به نتایج ایده آل خود برسند. ما در مجله دلتا، قصد داریم روش‌هایی را برای آب کردن چربی دور شکم در کوتاه‌ترین زمان ممکن به شما ارائه دهیم.

آب کردن چربی دور شکم

روش‌های سریع آب کردن چربی دور شکم

افرادی که می‌خواهند از شر چربی‌های دور شکم خود خلاص شوند، باید تغییراتی را در رژیم غذایی خود ایجاد کنند و در کنار آن، از ورزش غافل نشوند. در این قسمت به بررسی راه‌های موثر در آب کردن چربی دور شکم در سریع‌ترین زمان ممکن می‌پردازیم.

  1. مواد غذایی چربی سوز مصرف کنید.

مواد غذایی حاوی پروتئین، فیبر و آب، به عنوان چربی سوز در نظر گرفته می‌شوند و سرعت سوخت و ساز بدن را بالا می‌برند. عدس، نخود، اسفناج، بادام و کلم بروکلی در این دسته قرار می‌گیرند و برای آب کردن چربی دور شکم، مصرف این مواد خوراکی را در برنامه غذایی خود قرار دهید.

  1. غذاهای حاوی اسید چرب غیر اشباع مصرف کنید.

اسید چرب غیر اشباع، به عنوان چربی خوب در نظر گرفته می‌شود و مصرف آن می‌تواند مانع از تجمع چربی در نواحی شکم و پهلوها شود. روغن زیتون و انواع مغزها، سرشار از این نوع چربی هستند.

  1. میزان مصرف کالری را خیلی کم نکنید.

توصیه می‌شود افرادی که می‌خواهند چربی شکم‌شان آب شود، به مدت یک هفته میزان مصرف کالری خود را ثبت کنند. درست است که برای لاغر شدن، باید از میزان مصرف کالری کاسته شود، اما باید در حالت متعادل باشد که توصیه می‌شود از 500 کالری در روز کمتر نشود.

  1. رژیم غذایی حاوی پروتئین داشته باشید.

مصرف مواد غذایی حاوی پروتئین، باعث می‌شود تا هورمون سیری در بدن ترشح شود، در نتیجه کمتر احساس گرسنگی می‌کنید و جلوی اشتهای‌تان هم گرفته خواهد شد. گوشت، مرغ، ماهی و تخم مرغ منابع غنی از پروتئین هستند که به آب شدن چربی دور شکم کمک می‌کنند.

مطلب پیشنهادی:  طرز تهیه ترشی هفت بیجار به روش بازاری

آب کردن چربی دور شکم

  1. مصرف نوشیدنی با کالری بالا را محدود کنید.

نوشابه، آبمیوه، قهوه همراه با شکر، الکل و نوشابه‌های انرژی زا، همگی کالری بالایی دارند و می‌توانند در تشکیل چربی‌های شکم نقش داشته باشند. برای آب شدن چربی دور شکم، مصرف این نوشیدنی‌ها را حذف کرده و در مقابل، روزی 8 لیوان آب بنوشید.

  1. دمنوش‌های گیاهی و چربی سوز بخورید.

یکی از بهترین روش‌های خانگی برای لاغر شدن و خلاص شدن از چربی‌های شکم، درست کردن دمنوش‌های گیاهی است که چربی سوز هم هستند. از جمله این دمنوش‌ها می‌توان به چای سبز اشاره کرد که تاثیر به سزایی بر روی چربی‌های شکم می‌گذارد.

  1. از ورزش‌های شکم غافل نشود.

پیاده روی یکی از ورزش‌های موثر در آب شدن چربی دور شکم است. اما تمرینات اسکات، کرانچ، دراز و نشست، یا پل معکوس را سعی کنید به طور روزانه انجام بدهید تا تاثیر مثبتی بر چربی‌های شکم و پهلو گذاشته شود. توجه داشته باشید که در کنار ورزش، رژیم غذایی مناسب هم باید داشته باشید.

 

 

تعداد کلمات مطلب: 529

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در سلامتی

همچنین بخوانید

تالاب میانکاله، تماشای پرندگان مهاجر

تالاب میانکاله، یکی از شگفتی‌های شمال ایران است که در نزدیکی بهشهر واقع شده و مامنی امن بر…