5 گل آپارتمانی ترند و با کلاس

0
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
ارگ به دنمبال گلدان‌های مد روز هستید، این مطلب برای شماست.
گل آپارتمانی باکلاس

آیا شما گل آپارتمانی باکلاس می‌شناسید؟ این گل‌ها جزو گل‌های آپارتمانی زینتی محسوب می‌شوند و به خانه شما جلوه خاصی می‌دهند. در کل گیاه و گیاه برای خانه در کنار زیبایی مزایای دیگری نیز دارد که بسیار خوب هستند. اگر به دنبال گلدان‌های خوبی برای جلوه دادن به خانه خود هستید، با دلتامگ همراه شوید تا انواع گل آپارتمانی باکلاس آشنا شوید.

  • گل آپارتمانی با کلاس چه ویژگی‌هایی دارد؟

در کل همه گل‌ها زیبایی طبیعی خاص خود را دارند و به فضای خانه روح می‌بخشند اما اینکه چه چیزی باعث می‌شود تا یک  آپارتمانی با کلاس‌تر باشد با اینکه شکا از چه گل و گلدانی استفاده می‌کنید بستگی دارد. در کل گل‌های بزرگ که دارای گلدان‌هایی بزرگ نیز هستند جلوه خاص‌تری به خانه می‌دهند و جالب است که بدانید ترند نیز هستند.

گل آپارتمانی باکلاس

گل‌های آپارتمانی شاید نیاز به نگهداری خاصی داشته باشند اما اینکه شما چه گلی انتخاب می‌کنید بسیار در حفظ و نگهداری آن اثر دارد. در ادامه به بررسی و معرفی بهترین گل‌ آپارتمانی باکلاس خواهیم پرداخت. گلدان می‌تواند به زیبایی هر خانه‌ای بیفزاید و به آن‌جا جلوه‌ای خاص ببخشد. فقط مهم است که شما از هر گل و گلدان در چه فضایی استفاده می‌کنید.

  • فیکوس لیراتا

فیکوس یک گل زیبا با برگ‌هایی بزرگ است. یک خاصیتی که این گل آپارتمانی با کلاس دارد برگ‌های بزرگ آن است. داشتن  گلدانی با برگ‌های بزرگ و سبز از ترندهای امسال است. این گل کناسب کنج و یا کنار پنجره در نشیمن و پذیرایی خانه می‌باشد.

مطلب پیشنهادی:  دریاچه نمک بولیوی؛ بزرگترین آینه جهان با چشم‌اندازی بی‌انتها

گل آپارتمانی باکلاس

  • زامیفولیا

این گیاه یکی از مقاوم‌ترین گیاهان آپارتمانی به شمار می‌آید که با رنگ سبز تیره خود جلوه با کلاس و خاصی به خانه شما می‌بخشد. این گیاه نه به نور زیاد و نه به رسیدگی زیادی نیاز دارد و شما تنها با یک رسیدگی جزئی می‌توانید این گیاه زیبا را در خانه خود استفاد کنبد.

  • پتوس طلایی

این گیاه  و گل آپارتمای باکلاس است و با اینکه از قدیم الیام در بسیاری از خانه‌ها یافت می‌شده با این حال جزو زیباترین گل‌ها است. جیزی که این گل را خاص کرده است، رنگ طلایی و سبزی است که دل هر کسی را از آن خود می‌کند. این گلدان مناسب بالکن و راه پله است.

  • فیلودندرون برگ انجیری

برگ انجیری یک گل آپارتمانی باکلاس ترند امسال است که هر کسی که به سبک دکوراسیون مدرن علاقه دارد باید حتما این گلدان را در خانه خود داشته باشد. این گیاه نیز با برگ‌های پهن و زیبای خود جلوه‌ای خاص و رویایی به خانه شما می‌بخشد.

گل آپارتمانی باکلاس

  • کالاثیا

این یک گل آپارتمانی باکلاس بسیار خاص است. خاص بودن این گل به علت رنگارنگ بودن برگ‌هایش است. برگ‌های این گل زیبا دارای طرح‌هایی خاص و زیبا است که یک جلوه با کلاس، مدرن و هنری به خانه شما می‌بخشد.

 

تعداد کلمات مطلب: 449

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی

همچنین بخوانید

مصرف روزانه سماق، معجزه می‌کند!

خواص و فواید سماق را می‌دانید؟ سماق یکی از ادویه‌های کاربردی در آشپزخانه ما ایرانی‌ها است …