6 ترفند زبان بدن که شما را با اعتماد به نفس نشان می‌دهد

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر به دنبال تکنیک‌های پنهان افزایش عزت نفس هستید، این مطلب برای شماست.

ترفند زبان بدن برای اینکه با اعتماد به نفس دیده شوید بسیار پر اهمیت است. نکته جالب این است که این ترفند زبان بدن باعث می‌شود که حتی اگر شما اعتماد به نفس ضعیفی دارید یک فرد با اعتماد به نفس دیده می‌شوید و در طی تمرین همین تکنیک‌ها اعتماد به نفس خود را نیز تقویت می‌کنید. ما در مجله دلتا برای شما 6 تکنیک مفید زبان بدن برای با اعتماد به نفس دیده شدن را گرداوری کرده‌ایم.

  • ترفند تقویت زبان بدن برای با اعتماد به نفس شدن

استفاده کردن از زبان بدن به شیوه‌ای درست به شما کمک می‌کند تا بتوانید در عین حال که بطور ساده و معمول در حال گذران زندگی هستید، با اعتماد به نفس خود نظر همگان را به خود جلب کنید. افراد بسیاری هستند که اعتماد به نفس کمی دارند اما به علت اینکه زبان بدن خوبی دارند دیگران آنان را فردی قدرتمند و با  اعتماد به نفس می‌دانند.

ترفند زبان بدن

قوز نکنید و استوار بایستید

شاید فکر کنید که این مسئله چه ربطی به ترفند زبان بدن برای اعتماد به نفس دارد! اما یکی از جالب‌ترین ترفند زبان بدن برای با اعتماد به نفس دیده شدن همین است که شما استوار بایستید و بنشینید زیرا اگر شما با حالتی خمیده بایستید دیگران احساس می‌کنند تا شما خجالت می‌کشید و یا در خود فرو رفته‌اید.

ارتباط چشمی برقرار کنید

اگر در طول مکالمه با دیگران بتوانید ارتباط چشمی خود را به خوبی با آنان حفظ کنید به راحتی می‌توانید اعتماد به نفس بیشتری در جمع حضور یابید. نگاه کردن شما را با اقتدارتر نشان می‌دهد و اگر سعی کنید این ترفند زبان بدن را تمرین کنید قطعا شما را به عنوان یک فرد قدرتمند و با اعتماد به نفس خواهند شناخت.

مطلب پیشنهادی:  خواص دانه چیا برای زیبایی پوستتان مثل یک معجزه است

ترفند زبان بدنترفند زبان بدن

بهترین ترفند زبان بدن، لبخند زدن است

سعی کنید یک فضای دوستانه و صمیمی را در بین خود و اطرافیانتان برقرار کنید. برای این صمیمیت می‌توانید از لبخند زدن استفاده کنید. لبخند باعث می‌شود که شما فردی خوشرو دیده شوید. در کل نیازی نیست برای اینکه با اعتماد بهنفس دیده شوید، عبوس و بد اخلاق باشید.

از دستتان استفاده کنید

اگر در هنگام صحبت کردن از دستان خود و با حرکاتی مناسب استفاده منید، خودرا با اعماد به نفس بیشتری نشان داده‌اید. دست به سینه نایستید و سعی کنید که با دستانی باز و حرکاتی ظریف صحبت کنید. استفاده از دستان در هنگام صحبت کردن باعث می‌شود تا کلام شکا نافذتر باشد.

با صدای رسا و بلند صحبت کنید

سعی کنید تا با صدایی واضح، رسا و بلند برای صحبت کردن استفاده کنید. صحبت کردن با صدای آرام و یا لرزان باعث می‌شود تا دیگران فکر کنند که شما از موقعیت ترسیده‌اید. پس با اقتدار و در عین حال با داشتن آرامش صحبت کنید.

ترفند زبان بدن

به حریم شخصی دیگران احترام بگذارید

سعی کنید در هنگام صحبت کردن بیش از حد به دیگران نزدیک نشوید، آنان را لمس نکنید و فاصله خودرا با آنان حفظ کنید. تا در عین حال که با اعتماد به نفس دیده می‌شوید احساس اطمینان نیز به اطرافیان خود بدهید.

 

تعداد کلمات مطلب: 501

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در روانشناسی

همچنین بخوانید

رمز و راز درست کردن خوشمزه‌ترین‌ خیارشور

اگر شما هم از خریدن خیارشور بازاری خسته شده و دوست دارید خودتان خیارشور خانگی تهیه کنید ام…