گذاشتن مژه مصنوعی در خانه + عکس

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اگر به دنبال این هستید که در 5 دقیقه مژه‌ها یخود را پرپشت کنید، این مطلب برای شماست.
گذاشتن مژه مصنوعی در خانه

گذاشتن مژه مصنوعی در خانه ممکن است ابتدا کمی سخت بن نظر بیاید و شاید سخت باشد، اما با کمی تمرین می‌توانید به راحتی این کار را انجام دهید.با دلتامگ همراه شوید تابا دانستن تمامی نکات بتوانید گذاشتن مژه مصنوعی در خانه را بیاموزید و تنها در 5 دقیقه برا یخود و عزیزانتان مژه مصنوعی بگذارید.

  • وسایل مورد نیاز برای گذاشتن مژه مصنوعی در خانه

1. مژه مصنوعی
2. چسب مژه
3. موچین یا اپلیکاتور مژه
4. قیچی کوچک یا قیچی ابرو
5. ریمل

گذاشتن مژه مصنوعی در خانه

  • مراحل گذاشتن مژه مصنوعی در خانه

آماده کردن مژه
مژه‌های مصنوعی را از جعبه خارج کرده و با دقت با موچین یا دست خود جدا کنید. اگر طول مژه‌ها بزرگتر از اندازه چشمان شماست، با قیچی کوچک مژه‌ها را به اندازه مناسب برش دهید. همیشه از گوشه خارجی مژه برش دهید تا شکل طبیعی‌تری به مژه‌ها بدهید.

چسب زدن
مقدار کمی چسب مژه را به نوک مژه مصنوعی بزنید. صبر کنید حدود 20 تا 30 ثانیه تا چسب کمی خشک شود و چسبندگی بیشتری پیدا کند.

گذاشتن مژه مصنوعی در خانه

قرار دادن مژه
با استفاده از موچین یا انگشتان خود، مژه مصنوعی را به دقت روی خط مژه طبیعی خود قرار دهید. دقت کنید که باید بالای مژه‌های خود قرار دهید. از وسط شروع کنید و سپس گوشه‌های داخلی و خارجی را بچسبانید. مژه مصنوعی را با دقت و تمرکز اما به آرامی بر روی پلک خود  فشار دهید تا به خط مژه طبیعی شما بچسبد.

مطلب پیشنهادی:  پدیده سحرآمیز شفق قطبی را کجا می‌توان دید؟

تنظیم
با انگشتان خود، مژه مصنوعی را به آرامی فشار دهید تا مطمئن شوید که به خوبی چسبیده است. اگر نیاز است، از خط چشم برای پنهان کردن چسب و ایجاد یک خط یکپارچه استفاده کنید. اگر مایلید، می‌توانید مقدار کمی ریمل به مژه‌ها بزنید تا مژه‌های طبیعی و مصنوعی بهتر با هم ترکیب شوند.

گذاشتن مژه مصنوعی در خانه

  •  نکات مهم برای گذاشتن مژه مصنوعی در خانه

چسب مناسب: استفاده از چسب مژه با کیفیت بالا بسیار مهم است. چسب ضد آب و با دوام انتخاب کنید. اگر از چسب بی کیفت استفاده کنید ممکن به چشمان خود آسیب برسانید.
مراقبت از مژه‌ها: پس از استفاده از مژه‌های مصنوعی، آنها را به دقت بردارید و چسب‌های باقی‌مانده را پاک کنید. می‌توانید مژه‌های مصنوعی را دوباره استفاده کنید اگر به خوبی از آنها مراقبت کنید.
تمرین و صبر: اگر اولین بار است که از مژه‌های مصنوعی استفاده می‌کنید، ممکن است نیاز به چند بار تمرین داشته باشید. صبور باشید و با تمرین به راحتی می‌توانید این کار را انجام دهید. تنها باید به یاد داشته باشید که این یک کار ظریف و با دقت است و باید بتواند با تمرکز زیاد آن را انجام بدهید.

تعداد کلمات مطلب: 426

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی

همچنین بخوانید

رشد انفجاری گیاه بابا آدم

گیاه بابا آدم (Alocasia spp) یک گیاه آپارتمانی محبوب است که به خاطر برگ‌های بزرگ و تزئینی‌…