آبشار ایگل، بهشت سبز تهرانی ها

0
4
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اگر به دنبال یک مکان بسیار بکر و زیبا در اطراف تهران هستید، این مطلب برای شماست.
آبشار ایگل

آبشار ایگل یکی از زیباترین مناطق طبیعی در اطراف تهران است. این آبشار فضایی بسیار بکر و دنج است که اگر به دنبال آرامش هستید، می‌توانید به این روستا سفر کنید و از این آب و هوای عالی لذت ببرید. اگر به دنبال یک سفر کم هزینه در اطراف پایتخت هستید، روستای ایگل را به شما پیشنهاد می‌کنیم. می‌دانید که شهر انار ایران کجاست؟با دلتامگ همراه شوید تا با جاهای دیدنی روستای ایگل به خصوص آبشار ایگل آشنا شوید.

  • آبشار ایگل کجاست؟

    آبشار ایگل در روستای ایگل، شهرستان شمیرانات قرار دارد. بهترین زمان برای بازدید در بهار، به خصوص ماه‌های اردیبهشت و خرداد است که آبشار با حجم آب بیشتری و صدای آرامش‌بخش خود، شگفتی‌بخش است.

آبشار ایگل

  • فاصله تهران تا آبشار ایگل

    برای رسیدن به ایگل، بهترین مسیر از طریق روستای ایگل است. از تهران به سمت شمال، حدود 25 کیلومتر باید طی کنید و سپس از دوراهی ایگل به سمت غرب، حدود 4 کیلومتر را باید پیمایش کنید. فاصله تهران تا روستای ایگل حدود ۲۵ کیلومتر است. این مسیر از شمال تهران و از طریق جاده لواسانات طی می‌شود.

  • آبشار ایگل
  • بهترین زمان سفر به آبشار ایگل

بهترین زمان برای سفر به  ایگل، اواخر بهار و ابتدای تابستان است.فصل بهار به خصوص خرداد ماه با آب و هوایی که این روستا و آبشار جادویی دارند یک گزینه مناسب برای استراحت و آرامش یافتن است.  در این فصل‌ها، آبشار با جریان آب قوی‌تر و هوای معتدل‌تری روبرو است که تجربه‌ای دلپذیر از طبیعت‌گردی را برای شما فراهم می‌کند. همچنین، ماه‌های اردیبهشت و خرداد به دلیل سرسبزی و هوای خنک، زمان مناسبی برای بازدید هستند.

ایگل، یکی از جاذبه‌های طبیعی زیبای اطراف تهران است که در روستای ایگل، شهرستان شمیرانات و منطقه رودبار قصران قرار دارد. این آبشار با ارتفاعی حدود ۲۵ متر، مقصدی محبوب برای طبیعت‌گردان و علاقه‌مندان به کوهنوردی و پیاده‌روی است.

آبشار ایگل

جاهای دیدنی اطراف تهران در بهار

آبشار ایگل در روستای ایگل واقع شده که در حدود ۲۵ کیلومتری شمال تهران و ۴ کیلومتری غرب اوشان قرار دارد. روستای ایگل از توابع بخش رودبار قصران شهرستان شمیرانات است   که به علت نزدیکی با تهران و دسترسی و جاده خوبی که دارد مورد توجه قرار گرفته است. روستای زیبا و خنک ایگل بع غلت داشتن موقعیت کوهستانی خود، مناظر طبیعی بکر و دلنشینی دارد.

فعالیت‌های تفریحی و رفاهی:
در ایگل، امکانات رفاهی چندانی مانند پارکینگ و تأسیسات تفریحی وجود ندارد. بنابراین، پیشنهاد می‌شود وسایل مورد نیاز خود را همراه داشته باشید و برای پیاده‌روی حدود 2 ساعت در نظر بگیرید.

 

 

تعداد کلمات مطلب: 411

مطلب پیشنهادی:  چگونه با دروغگوها برخورد کنیم؟
اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

شهر آووکادو ایران کجاست؟

شهر آووکادو ایران را می‌شناسید؟ ایران نیز در سال‌های اخیر قادر به کشت و تولید آووکادو شده …