4 مدل غذای خوشمزه که در 30 دقیقه آماده می‌شوند

0
2
زمان مطالعه: 2 دقیقه
غذاهایی که سریع آماده می‌شوند معمولا محبوبیت زیادی در بین مردم دارند.
غذای ساده و خوشمزه

غذای ساده و خوشمزه می‌تواند در روزهایی که مشغله زیادی دارید و وقت کمی برای آشپزی دارید می‌توانید از دستور پخت این 4 مدل غذا که در عین سادگی خوشمزه هستند استفاده کنید. با دلتامگ همراه شوید و با 4 مدل غذای ساده و خوشمزه که در کوتاه‌ترین زمان آماده می‌شوند آشنا شوید.

غذای ساده و خوشمزه و سریع برای شام

پاستا

پاستا یکی از غذاهای پرطرفدار است که می‌توان آن را به روش‌های مختلف تهیه کرد و با افزودن انواع سس‌ها و مواد مختلف تنوع زیادی به آن بخشید. استفاده از گوشت چرخ کرده یکی از راه‌های محبوب برای تهیه پاستا است که می‌تواند به شکل‌های مختلف مانند لازانیا، پاستا بولونز، یا پاستا با سس آلفردو تهیه شود.

غذای ساده و خوشمزه

گراتن سیب زمینی

گراتن سیب‌زمینی به عنوان یک غذای ساده و خوشمزه با ریشه‌ی فرانسوی، واقعا یک گزینه عالی برای وعده‌های ناهار یا شام است. این غذا اغلب به صورت لایه‌لایه از سیب‌زمینی خام یا پخته، همراه با انواع مختلف مواد تهیه می‌شود. برای تهیه گراتن سیب‌زمینی، ابتدا سیب‌زمینی‌ها را پوست کنید و سپس به صورت خلالی یا رنده‌ای خرد کنید.

غذای ساده و خوشمزه

می‌توانید لایه‌هایی از سیب‌زمینی را در قابلمه بچینید و هر لایه را با پیاز سرخ شده، قارچ، گوشت چرخ‌کرده یا بادمجان کبابی بپوشانید. پس از اینکه تمام لایه‌ها را پر کردید، آنها را با پوشش مناسبی از پنیر بپوشانید و در فر بگذارید تا پنیر ذوب شود و سطح آن طلایی شود.

مطلب پیشنهادی:  چرا تشنه می‎شویم؟

میرزا قاسمی، غذای ساده و خوشمزه ایرانی

میرزا قاسمی یکی از غذاهای معروف و محبوب گیلان است که با بادمجان، سیر، گوجه فرنگی و تخم‌مرغ تهیه می‌شود. این غذا به دلیل طعم خاص و خوشمزه‌اش مورد علاقه بسیاری از افراد است و هم به عنوان پیش‌غذا و هم به عنوان غذای اصلی سرو می‌شود.

غذای ساده و خوشمزه

کشک بادمجان، غذای اصیل ایرانی

کشک و بادمجان نیز یکی از غذاهای محبوب ایرانی است که با بادمجان کبابی یا سرخ‌شده و کشک تهیه می‌شود. کشک به غذا طعم خاصی می‌دهد و به عنوان یک محصول اصیل ایرانی شناخته می‌شود. این غذا به دلیل طعم خاص و ساده‌اش طرفداران زیادی دارد.

کشک که از فرآورده‌های لبنی است، به غذا طعم خاص و منحصر به فردی می‌بخشد و به عنوان یک محصول صد درصد ایرانی شناخته می‌شود. به دلیل سادگی تهیه و طعم دلپذیرش، کشک و بادمجان در بین ایرانی‌ها طرفداران زیادی دارد و معمولا در مجالس و مهمانی‌ها نیز سرو می‌شود.

 

تعداد کلمات مطلب: 388

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در آشپزی

همچنین بخوانید

سالاد سزار به سبک رستورانی را در خانه درست کنید

درست کردن سالاد سزار بسیار ساده بوده و درست کردن این پیش غذا برای مهمانی‌ها یک انتخاب عالی…