کانسیلر رنگی تمام مشکلات پوستی شما را برطرف می‌کند

0
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
همه خانم‌ها معمولا یک کانسیلر را در کیف آرایش خود دارند اما جالب است بدانید کانسیلر دارای رنگ‌های مختلفی است که می‌تواند هر مشکل پوستی شما را حل کند.
کانسیلر رنگی

کانسیلر رنگی (Color Correcting Concealer) محصولی آرایشی است که برای تصحیح رنگ‌های ناخواسته و مشکلات پوستی مورداستفاده قرار می‌گیرد. این کانسیلرها معمولاً به رنگ‌های مختلفی مانند سبز، زرد، بنفش و نارنجی عرضه می‌شوند و هر رنگ به‌صورت خاصی برای پوشاندن مشکلات مختلف پوستی به کار می‌رود. همراه دلتامگ باشید.

کانسیلر رنگی

  • سبز: برای پوشاندن قرمزی‌ها و جوش‌های قرمز.
  • زرد: برای تصحیح لکه‌های تیره و کبودی‌ها.
  • بنفش: برای تصحیح زردی و لکه‌های زردرنگ.
  • نارنجی: برای پوشاندن تیرگی‌های زیر چشم و لکه‌های تیره‌تر پوست.

استفاده از کانسیلر رنگی به شما کمک می‌کند تا پوست یکنواخت‌تر و بدون نقصی داشته و آرایش ساده، زیبا و ماندگارتری داشته باشید. برای استفاده، معمولاً کانسیلر رنگی را قبل از کرم‌پودر و کانسیلر معمولی به کار می‌برند تا تأثیر بهتری داشته باشد.

استفاده از کانسیلر رنگی به شما کمک می‌کند تا نواقص و لکه‌ها قرمز و حتی تیره پوستتان را از بین ببرید و در نهایت یک آرایش زیبا و بدون نقص داشته باشید.

شما می‌توانید با توجه به مشکل پوستیتان یکی از رنگ‌های کانسیلر را انتخاب کنید و با توجه به مشکل خود آن را برطرف کنید.

کانسیلر رنگی برای چه افرادی مناسب است؟

کانسیلر رنگی برای چه افرادی مناسب است؟

کانسیلر رنگی برای افرادی مناسب است که با مشکلات پوستی خاصی مواجه هستند و می‌خواهند ظاهر پوست خود را بهبود بخشند. به‌طورکلی، این نوع کانسیلر برای افراد زیر مناسب است:

  • افراد با قرمزی پوست: کسانی که پوستشان قرمز است یا جوش‌های قرمز دارند، می‌توانند از کانسیلر سبز برای پوشاندن این قرمزی‌ها استفاده کنند.
  • افراد با کبودی و لکه‌های تیره: کسانی که زیر چشم‌هایشان تیرگی دارد یا لکه‌های تیره روی پوست دارند، می‌توانند از کانسیلر زرد یا نارنجی برای روشن کردن این نواحی استفاده کنند.
  • افراد با زردی پوست: کسانی که پوستشان رنگ زردی دارد یا لکه‌های زرد دارند، می‌توانند از کانسیلر بنفش برای تصحیح این رنگ‌ها استفاده کنند.
  • افراد با لکه‌های تیره‌تر پوست: افرادی که لکه‌های تیره‌تر روی پوست دارند می‌توانند از کانسیلر نارنجی برای پوشاندن این لکه‌ها استفاده کنند.
  • افرادی که خواهان آرایش بی‌نقص‌تر هستند**: هر کسی که به دنبال داشتن آرایش بی‌نقص و یکدست است، می‌تواند از کانسیلر رنگی برای تصحیح مشکلات رنگی پوست استفاده کند.
مطلب پیشنهادی:  چطور گوشی اندروید گمشده را پیدا کنیم؟ + روش فعالسازی ردیابی گوشی اندروید

به طور خلاصه، کانسیلر رنگی برای کسانی که می‌خواهند مشکلات رنگی خاص پوست خود را پوشانده و آرایش یکنواخت‌تری داشته باشند، بسیار مناسب است.

تفاوت کانسیلر و کرم‌پودر

تفاوت کانسیلر و کرم‌پودر

اگر بخواهیم تفاوت کانسیلر و کرم‌پودر را برایتان بیان کنیم باید بگوییم که کرم پودر رقیق‌تر از کانسیلر است و پوشش‌دهی کمتری دارد. از کرم پودر برای یکدست کردن رنگ پوست و پوشاندن عیوب کلی پوست استفاده می‌شود.

در حالی‌که کانسیلرها غلیظ‌ترند و از آن‌ها برای پوشاندن عیوب نقطه‌ای بخش‌های مختلف صورت استفاده می‌کنند. کانسیلرها طیف رنگی گسترده‌تری دارند و انواع رنگی آن مثل زرد و نارنجی و آبی برای پوشاندن لک‌ها و نواقص خاص روی صورت استفاده می‌شوند.

از طرف مقابل کرم‌پودرها  رنگ‌هایی متناسب با پوست افراد دارند و می‌توانند با انواع رنگ‌ پوست طبیعی هماهنگ شوند. کانسیلرها را تنها در صورت مثل بینی دور چشم یا استخوان گونه استفاده می‌کنند، در حالی‌که  کرم پودرها به صورت یک‌دست صورت و گردن را می‌پوشاند. این‌ها خلاصه تفاوت کانسیلر و کرم‌پودر بودند.

تعداد کلمات مطلب: 505

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

10 رفتار زنانه که دل شوهر را می‌برد

رابطه خوب نیازمند یادگیری مهارت‌هایی است. خانم‌های باهوش و با سیاست با رعایت برخی نکات ساد…