خنک‌ترین شهرها در تابستان برای مسافرت

0
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
در فصل‌های گرم سال همه مردم به دنبال شهرهایی خنک برای سفر هستند.

خنک‌ترین شهرها در تابستان برای مسافرت را می‌شناسید؟ آب و هوای ایران در فصل تابستان بسیار گرم است اما چندین شهر هستند که جزو خنک‌ترین شهرهایی هستند که در تابستان می‌توانید به آن‌ها سفر کنید. سفر به این شهرها در گرمای تابستان بسیار دلپذیر هستند. با دلتامگ همراه شوید تا با خنک‌ ترین شهرها در تابستان آشنا شوید.

بهترین شهر ایران برای مسافرت در تابستان

فصل تابستان، شهرهایی که دارای آب و هوای خنک و خوشایند دارند، جذابیت بیشتری برای سفر دارند. در ایران، مکان‌های زیادی وجود دارند که در فصل تابستان دارای آب و هوای مطلوب هستند. در ادامه به معرفی خنک‌ترین شهرها در تابستان برای سفر خواهیم پرداخت.

خنک‌ترین شهرها در تابستان

  • جاهای دیدنی ماسال

یکی از شهرهای زیبای استان گیلان که دارای آب و هوای خنک و مطلوبی در فصل تابستان است. مناظر طبیعی زیبا و میراث فرهنگی و تاریخی جذابی را در خود جای داده است. ماسال جزو خنک‌ترین شهرها در تابستان برای سفر است.

خنک‌ترین شهرها در تابستان

  • جاهای دیدنی اردبیل

اردبیل در شمال غربی کشور ایران قرار دارد و از خنک‌ترین شهرها در تابستان هستند و دارای آب و هوای معتدل و خنک در تابستان است. جاذبه‌های گردشگری بسیار زیبایی در اردبیل وجود دارد که شامل مرکز مذهبی شیخ صفی‌الدین اردبیلی و زاغولان تپه‌های گردنکلایه در این منطقه قرار دارند.

  • شهرکرد از جاهای خنک در تابستان ایران

شهری کوهستانی است که دارای آب و هوای خنک و مناظر طبیعی زیباست. این منطقه برای علاقمندان به کوهنوردی و طبیعت‌گردی جذاب است.این منطقه بسیار طبیعت زیبایی دارد.

مطلب پیشنهادی:  آموزش کامل فر کردن مو با پارچه

خنک‌ترین شهرها در تابستان

  • فیروز کوه از خنک‌ترین شهرها در تابستان

شهرستان فیروزکوه به عنوان یکی از خنک‌ترین مناطق اطراف تهران است آب و هوایی بسیار خوب خنک دارد و از جاذبه‌های طبیعی زیبا و بسیاری برخوردار است. فیروزکوه در ارتفاعات شمال شرقی تهران است. این منطقه از نظر آب و هوا و ویژگی‌های طبیعی، برای گردشگرانی که به دنبال فرار از گرما هستند، مقصدی عالی است. به خصوص برای افراد پایتخت نشین که به دنبال یک مکان خنک و زیبا و در عین حال نزدیک به محل زندگی خود هستند که هزینه سفر کمتری داشته باشند.

تنگه واشی و چشمه آبگرم از جاذبه‌های طبیعی معروف این منطقه هستند که محبوبیت بسیاری دارند. تنگه واشی بارودخانه و طبیعتی دلنشین، مکانی برای آرامش و استراحت است و چشمه آبگرم نیز یک مقصد محبوب برای علاقمندان به آبگرمی و درمان با آب‌های معدنی است.

به دلیل علاقه‌ای که مردم به شهرستان فیروزکوه دارند، در فصل تابستان این منطقه از لحاظ گردشگری بسیار پررونق می‌شود و بسیاری از گردشگران پایتخت و حتی دیگر شهرهای اطراف به دنبال گذراندن وقت خود و تفریح در آنجا هستند.

 

تعداد کلمات مطلب: 422

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

10 رفتار زنانه که دل شوهر را می‌برد

رابطه خوب نیازمند یادگیری مهارت‌هایی است. خانم‌های باهوش و با سیاست با رعایت برخی نکات ساد…