شیک ترین ترفند های تزیین خانه با شمع و گل

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
گل و شمع یکی از زیباترین ترکیبات برای زیباسازی خانه هستند که به فضای خانه شما روح می‌بخشند.
تزیین با شمع و گل

تزیین با شمع و گل یکی از جدیدترین و زیباترین ایده‌هایی است که می‌توانید به عناوین مختلفی از آن استفاده کرد. یکی از خواص ترکیب کردن گل و شمع در دکوراسیون داخلی و پذیرایی خانه روح و آرامشی است که به محیط خانه شما می‌بخشد. با دلتامگ همراه شوید تا تزیین با شمع و گل درخانه آشنا شوید.

  • چیدمان شمع روی میز

هنر تزیین کردن شمع یکی از هنرهای زیبا و پرطرفدار جدید است که با شاید نیاز به علم خاصی نداشته باشد و تنها با ذوق و سلیقه، می‌توانید آثار زیبا و هنری منحصر به فرد و دلنشین را بسازید. می‌توانید در خانه و با استفاده از ایده‌های خلاقانه، شمع‌های زیبا و منحصر به فردی بسازید. خانه‌ای شیک با تزیین با شمع و گل داشته باشید.

تزیین با شمع و گل

 شمع‌های معطر با استفاده از اسانس‌ها
یکی از ساده‌ترین روش‌های تزیین شمع، افزودن اسانس‌های معطر به موم شمع است. این کار باعث می‌شود شمع‌ها علاوه بر زیبایی بسیار زیاد، رایحه و عطری دلپذیر و آرامش‌بخش نیز داشته باشند. اسانس‌هایی مانند وانیل، اسطوخودوس، نارگیل و لیمو بسیار محبوب هستند.

 استفاده از گل‌های خشک
تزیین با شمع و گل مناسب خاص پسندان است. اضافه کردن گل‌های خشک به شمع‌ها می‌تواند جلوه‌ای طبیعی و زیبا به آنها ببخشد. می‌توانید گل‌های خشک را در موم شمع قرار دهید یا آن‌ها را به سطح خارجی شمع بچسبانید.

  • تزیین شمع در لیوان

تزیین شمع در لیوان یکی از روش‌های زیبا و خلاقانه برای ایجاد دکوراسیونی منحصر به فرد است. این ایده می‌تواند به دکوراسیون داخلی منزل یا میز پذیرایی جلوه‌ای جذاب و دلپذیر ببخشد.

تزیین با شمع و گل

تزیین شمع با سنگ‌های دکوراتیو
قرار دادن شمع در وسط یک لیوان شیشه‌ای و احاطه آن با سنگ‌های دکوراتیو می‌تواند به شمع جلوه‌ی زیبا و طبیعی ببخشد. می‌توانید از سنگ‌های زینتی مختلفی با رنگ‌ها و اندازه‌های متفاوت استفاده کنید تا یک ترکیب متناسب و جذاب ایجاد کنید.

مطلب پیشنهادی:  7 علت مهم کم شدن مکش جاروبرقی

استفاده از گل‌های تازه یا خشک
قرار دادن شمع در میان گل‌های تازه یا خشک در یک لیوان می‌تواند جلوه‌ی رنگارنگ و زیبا به محیط دهد. می‌توانید از گل‌های فصلی یا گل‌های خشکی مانند گل‌های لاوندر، گل‌های کاکتوس یا گل‌های خشک دیگر استفاده کنید.

  • تزیین شمع وارمر با گل خشک

تزیین شمع‌های وارمر با گل خشک می‌تواند جلوه‌ی زیبا و دلنشینی به محیط ببخشد.

تزیین با شمع و گل

قرار دادن گل خشک در دور شمع

تزیین با شمع و گل بسیلر جذاب است. با استفاده از گل‌های خشک مورد پسندتا وبه خصوص گل رز، می‌توانید دور شمع وارمر را تزیین کنید. می‌توانید گل‌ها را به صورت منظم یا غیرمنظم در دور شمع قرار داده و با استفاده از یک چسب مناسب، آن‌ها را به شمع بچسبانید.

قرار دادن گل‌های خشک در پایه شمع

با گذاشتن گل‌های خشک در پایه شمع وارمر، می‌توانید یک ساده و زیبا برای شمع خود درست کنید. این روش به شمع جلوه‌ای خاص و دلنشین می‌دهد و می‌توانید از رنگ‌ها و انواع گل‌های مختلف برای تنوع استفاده کنید.

 

تعداد کلمات مطلب: 471

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

بهترین چیدمان پذیرایی مربعی مدرن، تلفیقی از سادگی و زیبایی

چیدمان پذیرایی مربعی مدرن به دنبال ایجاد فضایی است که هم کاربردی باشد و هم ظاهری شیک و امر…