میلک شیک شکلات و موز، یک نوشیدنی مجلسی برای دورهمی‌های شما

0
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
دیگر نیاز برای خوردن یک نوشیدنی به کافی شاپ رفته و هزینه زیادی بپردازید، با ان روش خودتان به راحتی در خانه یک نوشیدنی کافی شاپی تهیه کنید.
میلک شیک‌ شکلات و موز

اگر دوست دارید برای دورهمی‌های خود یک نوشیدنی کافی‌شاپی و مجلسی تهیه کنید، میلک شیک شکلات و موز می‌تواند یک انتخاب مناسب باشد؛ طرز تهیه میل شیک شکلات تلخ بسیار ساده است و همه آن را دوست دارند؛ برای آموزش آن با دلتامگ همراه باشید.

مواد لازم برای تهیه میلک شیک شکلات و موز

برای تهیه این نوشیدنی خوشمزه به 2 عدد مور، 2 پیمانه شیر، 2 قاشق پودر کاکائو، 2 اسکوپ بستنی وانیلی، 2 اسکوپ بسنی کاکائویی و به مقدار لازم مغزیجات دلخواه نیاز دارید.

میلک شیک‌ شکلات و موز

  • مرحله اول تهیه میلک شیک شکلات و موز

برای تهیه میلک شیک‌ شکلات و موز خوشمزه در ابتدای کار موز را به صورت ورقه ای خرد کرده، سپس درون یک ظرف درب بسته گذاشته و به همراه شیر به مدت ۴۵ دقیقه تا ۱ ساعت درون فریزر قرار دهید.

  • مرحله دوم

بعد از اینکه مواد منجمئد شد، موزها را به همراه بستنی و پودر کاکائو درون میکسر بریزید؛ توجه داشته باشید هر چقدر بستنی و موز یخ بزند، در نهایت ظاهر نوشیدنی شما بسیار زیبا خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:  خواص شنبلیله برای از بین بردن چین و چروک پوست

میلک شیک‌ شکلات و موز

  • مرحله سوم

بعد از اینکه مواد به خوبی میکس و با یکدیگر ترکیب شد، سپس بستنی شکلاتی را درون لیوان‌های سرومان بریزید و بعد میلک شیک را به آن اضافه کنید؛ در این فاصله نوشیدنی را در یخچال قرار داده و مواد رویی آن را آماده کنید.

  • مرحله پایانی تهیه میلک شیک شکلات و موز

در این مرحله روی میلک شیک را به دلخواه با خامه قنادی تزیین کرده و مغزیجات خرد شده را روی آن بریزید. در صورت تمایل می توانید مغزیجات را به همراه مابقی مواد درون میکسر ریخته و میکس کنید.

تعداد کلمات مطلب: 267

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در آشپزی

همچنین بخوانید

از بین بردن خط اخم ابرو در خانه

از بین بردن خط اخم و خطوط ابرو در خانه ممکن است چالش‌برانگیز باشد، اما با استفاده از روش‌ه…