معرفی طولانی‌ترین خیابان خاورمیانه

0
2
زمان مطالعه: 2 دقیقه
خیابان ولیعصر تهران با طول 18 کیلومتر به عنوان بلندترین خیابان ایران و خاورمیانه شناخته شده است.
خیابان ولیعصر تهران

اگر قصد خرید آپارتمان در یک خیابان دل انگیز و دوست داشتنی دارید، بهتر است انتخاب اول خود را بر روی خیابان ولیعصر تهران بگذارید. «مجله ملکی دلتا» با معرفی شاخصه‌های این خیابان انتخاب را برای شما راحت‌تر خواهد کرد.

خیابان ولیعصر به تنهایی شاهراه ارتباطی مسیر شمال به جنوب شهر تهران است. شاید مهم‌ترین دلیلی که باعث شده است خیابان ولیعصر مورد پسند ساکنین این شهر باشد، وجود درخت‌های چنار است که پیاده‌روی در این مسیر را برای افراد خاطره‌انگیز کرده است.

از زمان‌های دور این خیابان محل تفرج بوده است که به مرور زمان محل مناسبی برای خرید، پیاده‌روی و تفریح شده است. از سوی دیگر تقاطع‌های متعددی که در خیابان ولیعصر وجود دارد، دسترسی به نقاط مختلف شهر را مسیر کرده است.

مکان های دیدنی خیابان ولیعصر تهران

مکان‌های دیدنی خیابان ولیعصر تهران

اگر اهل پیاده‌روی هستید بهتر است از شمالی‌ترین نقطه خیابان یعنی میدان تجریش مسیر حرکت خود را شروع کنید. هر چقدر به سمت پایین‌تر می‌آیید جذابیت‌های خیابان برای شما بیشتر خواهد شد.

بدون شک با دیدن پارک ملت بعنوان بزرگترین پارک تهران، هوس خواهید کرد چای عصر خود را کنار دریاچه مصنوعی و یا باغ وحش زیبای این پارک میل کنید. پارک ساعی، موزه سینما در محوطه دل‌انگیز باغ فردوس، بنای زیبای تئاتر شهر شما را مشتاق می‌کند باز به پیاده‌روی خود ادامه دهید.

مطلب پیشنهادی:  حواستان به سایت‌های جعلی سامانه املاک باشد

در امتداد مسیر خود با محله‌ها و کوچه‌های زیادی برخورد خواهید که به صورت آینه تمام‌نما، زندگی اجتماعی مردم تهران را به تصویر کشیده است. وجود رستوران‌ها، فست‌فودها و کافه‌های متعددی که در راستای خیابان ولیعصر دایر شده است، شما را از چنگال گرسنگی نجات خواهد داد.

مراکز خرید معروف خیابان ولیعصر

هر کدام از مراکز خرید، پاساژها و یا فروشگاه‌های خیابان ولیعصر می‌توانند آنچه را که شما بدان احتیاج دارید، عرضه کنند. بر فرض مثال اگر طرفدار خرید پوشاک و زیورآلات هنری هستید پاساژ پردیس و یا اگر به دنبال خرید لوازم آرایشی بهداشتی می باشید مرکز خرید نگین ولیعصر پیشنهاد خوبی خواهد بود.

از قدیمی‌ترین مراکز خرید خیابان ولیعصر می‌توان به مرکز خرید گاندی اشاره کرد که محبوبیت خود را مدیون کافی شاپ‌ها و رستوران‌های متنوعش می‌داند. انواع پوشاک زنانه و مردانه، کادویی و لوازم تزئینی به صورت یکجا در مرکز خرید گاندی جمع شده است.

پیشنهاد مطالعه: مطلب «معرفی محله چیذر برای خرید آپارتمان» از مجله ملکی دلتا بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

آیا در سال 1403 خانه ارزان می‌شود؟

دولت با جمع‌آوری اطلاعات از املاکی‌ها و سامانه‌های آنلاین، قصد شناسایی و عرضه خانه‌های خال…