مقایسه خرید آپارتمان در اکباتان و فرحزاد

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
قیمت خرید آپارتمان در مناطق مختلف تهران چندان دقیق و مشخص نیست. اما گاهاً پیش آمده که یک خانه در مرکز شهر با خانه‌ای در لوکس‌ترین مناطق تهران برابری کند.
قیمت خرید آپارتمان در مناطق مختلف تهران

عوامل زیادی مانند سال ساخت و موقعیت محله باعث ایجاد تفاوت قیمت خرید آپارتمان در مناطق مختلف تهران خواهد شد. قیمت خرید آپارتمان در فرحزاد چند؟ شرایط زندگی در اکباتان چگونه است؟ «مجله ملکی دلتا» به این سوالات پاسخ خواهد داد.

قیمت خرید آپارتمان در فرحزاد

قیمت خرید آپارتمان در فرحزاد

شرایط بافت محله فرحزاد به نحوی است که از نظر جغرافیایی در شیب قرار گرفته و شاید همین امر باعث افت قیمت در فرحزاد نسبت به مناطق اطراف آن مانند اوین شده است.

مهاجران زیادی در محله فرحزاد سکونت دارند اما برای افرادی که فضای شهری برایشان مهم است، چندان مناسب نیست. وجود تکیه و زورخانه نشان از قدیمی بودن محله داشته که در کنار قیمت خرید آپارتمان مناسب این محدوده را برتر و ممتاز کرده است.

قیمت خرید آپارتمان در فرحزاد بسیار متغیر است. وجود زمین‌ها و باغ‌ها شاخصه مهمی بوده که باعث جذب خریدار آپارتمان در این محله شده است.

آپارتمان با متراژ 58 متر 7 سال ساخت، امکانات (انباری) / قیمت هر متر مربع: 96 میلیون تومان.

آپارتمان با متراژ 106 متر 10 سال ساخت، امکانات (پارکینگ – انباری – آسانسور) / قیمت هر مترمربع: 47 میلیون تومان.

قیمت خرید آپارتمان در اکباتان

اکباتان از آن شهرک‌هایی است که از گذشته تا کنون رونق خود را حفظ کرده است. با وجود اینکه محله نوسازی تلقی نمی‌شود، اما آپارتمان‌های نوسازی دارد که اکباتان را به شهرکی امن و در عین حال به‌روز کرده است.

مطلب پیشنهادی:  نکاتی درباره فرهنگ مهمانی در عصر آپارتمان‌ نشینی

اکباتان از نظر جغرافیایی با فرحزاد فاصله زیادی دارد. فرحزاد در منطقه 2 و در شمالی‌ترین نقطه تهران است در حالی که اکباتان در منطقه 5  و از شمال‌شهر دور است.

با همه این توصیف‌ها، رنج قیمت خرید آپارتمان در اکباتان با فرحزاد تفاوت زیادی با هم ندارند اما اگر به دنبال محله‌ای با خیابان‌های بانظم و ترتیب هستید اکباتان می‌تواند گزینه بهتری باشد.

آپارتمان با متراژ 74 متر 10 سال ساخت، امکانات (انباری – آسانسور) / قیمت در هر متر مربع: 63 میلیون تومان.

آپارتمان با متراژ 136 متر 20 سال ساخت، امکانات (پارکینگ – انباری – آسانسور) / قیمت در هر مترمربع: 42 میلیون تومان.

پیشنهاد خرید: اگر تمایل دارید در منطقه 10 تهران سکونت کنید، خرید آپارتمان در خوش از سایت ملکی دلتا انتخاب خوبی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

محاسبه مالیات خانه‌های خالی در سال 1403

در صورتی که خانه‌ای بیش از 2 ماه خالی باشد به ازای هر ماه اضافه‌تر از موعد قانونی، در سال …