کرم پودرهای مناسب پوست سبزه

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کرم‌پودر یکی از مهم‌ترین لوازم‌آرایش است که برای زیبایی یک آرایش همه افراد به آن نیاز دارند؛ اما انتخاب یک کرم‌پودر مناسب با پوست شاید دغدغه بسیاری از افراد باشد.
کرم پودرهای مناسب پوست سبزه

اگر شما هم قصد خرید یک کرم پودرهای مناسب پوست سبزه را دارید، بهتر است همراه ما در این مطلب از دلتامگ باشید تا هنگام خرید دچار مشکل نشوید و بهترین انتخاب را داشته باشید.

کرم‌پودر مناسب پوست گندمی

بسیار از افراد دارای پوستی گندمی هستند. گندمی در واقع رنگی میان سفید و سبزه است. کرم مناسب این نوع از پوست معمولاً کرمی با تناژ خنثی است که در واقع رنگی بین صورتی و آبی است.

معمولاً کرم مناسب پوست گندمی باتوجه‌به میزان تمایل پوست به رنگ خنک و گرم مشخص می‌شود. رنگ گندمی ترکیبی از دورنگ فوق است و ممکن است که کرم مناسب پوست گندمی برای افراد با درصد ترکیب متفاوت، مختلف باشد؛ بنابراین یک قاعده کلی برای انتخاب کرم‌پودر مناسب افرادی با پوست گندمی وجود ندارد.

کرم پودرهای مناسب پوست سبزه

باتوجه‌به ویژگی‌هایی که پوست سبزه دارد، برای انتخاب کرم پودرهای مناسب پوست سبزه باید به نکات و فاکتورهای زیادی دقت کنید. اگر شما هم دارای پوست سبزه و تیره هستید، بهتر است از کرم‌پودرهایی با تناژ گرم استفاده کنید.

حتماً دقت لازم را داشته باشد که شماره کرم‌پودری که انتخاب می‌کنید، نباید بیشتر از یک الی دو درجه با پوستتان اختلاف رنگ داشته باشد. در این صورت پوست شما از حالت طبیعی خارج شده و زیبایی خود را از دست می‌دهد.

فراموش نکنید گرفتن یک تصمیم هوشمندانه و درست در هنگام خرید کرم پودرهای مناسب پوست سبزه می‌تواند تأثیر زیادی روی جذابیت و یکدستی پوست شما داشته باشد!

کرم‌پودر مناسب پوست سفید

اگر شما دارای پوستی سفید هستید، معمولاً رنگ پوست شما از جمله رنگ‌های سرد است؛ بنابراین کرم‌پودر مناسب پوست شما که سفید هستید، تناژ صورتی است. در واقع این نوع کرم‌پودر به‌صورت شما روح می‌بخشد و می‌تواند به‌عنوان یک کرم مناسب پوست سفید از آن نام برد. باتوجه‌به میزان سفیدی پوست خود و درجه‌بندی کرم‌پودر، می‌توانید کرم سازگار با پوست خودتان را انتخاب کنید.

کرم‌پودر مناسب پوست سفید

آشنایی با انواع کرم‌پودرها

قبل از تصمیم برای خرید کرم پودرهای مناسب پوست سبزه در ابتدا کرم‌پودر را بر روی خط فک خود امتحان کنید. به‌صورت کلی در انتخاب کرم‌پودر مناسب برای پوست سفید، گندمی یا سبزه 3 نوع رنگ در نظر گرفته می‌شود:

  • رنگ سرد به این معنا است که تناژ پوست شما تمایل به سمت رنگ آبی، قرمز یا صورتی دارد.
  • رنگ گرم، به این معنا است که پوست شما تمایل بیشتری به رنگ طلایی، زرد یا رنگ هلویی دارد.
  • رنگ طبیعی یا خنثی، یعنی اینکه رنگ پوست شما ترکیبی از رنگ خنک و رنگ گرم است.
مطلب پیشنهادی:  چگونه در خانه لایه برداری صورت کنیم؟

شما باتوجه‌به رنگ پوست خود می‌توانید کرم مناسب پوست سبزه، کرم مناسب پوست سفید و کرم مناسب پوست گندمی را انتخاب نمایید.

بهترین کرم پودر ازنظر پوشانندگی چیست؟

لازم است این دسته‌بندی را بر اساس جایی که می‌روید دسته‌بندی کنید. کرم‌پودرهایی باقدرت پوشانندگی بالا تمام جوش‌ها، آکنه‌ها و زخم‌های پوستی شما را می‌پوشانند؛ اما باعث ایجاد یک‌لایه ضخیم و سنگین روی پوست می‌شود. در واقع یک حالت کیکی به کرم‌پودر شما می‌دهد؛ بنابراین به شما پیشنهاد می‌کنیم برای قرارهای مهم یا مهمانی‌ها از این نوع استفاده شود تا آسیب کمتری به پوست برسد.

آیا به‌صورت روزانه می‌توان از کرم‌پور استفاده کرد؟

پیشنهاد می‌شود، یک کرم‌پودر سبک باقدرت کاور متوسط را خریداری کنید. همچنین اگر پوست خشکی دارید بهترین گزینه استفاده از بی‌بی کرم‌ها است، این نوع کرم‌ها علاوه بر ایجاد پوششی سبک، خاصیت مرطوب‌کنندگی پوست را به همراه دارد.

کرم‌پور

سخن آخر

پوست هر فرد دارای تناژ رنگی مخصوص است که برای انتخاب رنگ کرم‌پودر باید به این تناژ رنگ‌ها دقت شود. آشنایی با کرم پودرهای مناسب پوست سبزه نیز بسیار مهم است؛ زیرا انتخاب کرم برای این پوست بسیار سخت و مهم است.

تعداد کلمات مطلب: 592

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

میکاپ ابرو؛ راهکاری ساده برای داشتن ابروهای زیبا

میکاپ ابرو به مجموعه‌ای از تکنیک‌ها و روش‌هایی گفته می‌شود که برای شکل‌دهی، پر کردن، و تعر…