چند مدل نیم ست طلا برای عروس

0
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
یکی از مهم‌ترین قسمت‌های مراسم عروسی، خرید جواهرات برای عروس بوده.؛ اما انتخاب و خرید این سرویس پر از دغدغه و سردرگمی است.
نیم ست طلا برای عروس

نیم ست طلا برای عروس کالایی لوکس است که دارای تنوع زیادی بوده و شامل آویز جواهر و دو عدد گوشواره و گردن‌بند است. در برخی از مواقع هم دارای انگشتر است. می‌توان گفت که این نیم‌ست‌ زیبا قیمتی بهتر و مقرون‌به‌صرفه‌تر نسبت به ست کامل خواهد داشت. همراه مجله دلتا باشید.

نیم ست طلا برای عروس

نیم ست طلا برای عروس همان‌طور که گفتیم دارای تنوع بسیار زیادی است که ما در ادامه به چند مدل آن‌ها می‌پردازیم.

نیم‌ست گل برای عروس‌های گل

این مدل نیم‌ست طلا برای عروس بسیار درخشان و ظریف است که بامهارت بسیار زیاد ساخته شده است. در این مدل پایه طلای کم‌وزن و ظریف استفاده می‌شود. اگر از سنگ‌های کریستال که بسیار درخشان است به نام سواروسکی در آن استفاده کنند یک نیم‌ست بسیار لوکس و قیمت عالی خواهید داشت. در این نیم ست طلا برای عروس آویز گردن‌بند و گوشواره به شکل گل طراحی شده و با این روش زیبایی این نیم‌ست چندبرابر می‌شود.

نیم‌ ست طلا برای عروس طرح اشک

تمام قسمت‌های کوچک و بزرگ این نیم ست طلا برای عروس به شکل یک اشک بسیار زیبا طراحی شده است. زنجیر این نیم ست سبک و باظرافت انتخاب شده تا یک نیم‌ست قیمت مناسبی را برای عروس خانم‌ها به وجود آورد.

نیم‌ ست طلاق برای عروس طرح اشک

نیم‌ست ظریف

این مدل نیم‌ست عروس سنگ‌های زینتی را روی قسمت آویز طراحی کرده است که همین کار باعث درخشندگی و جلوه بیشتر آن روی گردن شما می‌شود. در این نیم ست طلا برای عروس گوشواره‌ها میخی بوده و قسمت گلبرگ آن‌ها روی لاله گوش قرار می‌گیرند تا بیشتر جلوه کنند.

مدل نیم‌ست خوشه

نیم‌ستی زیبا که در آن سنگ‌ها را به‌صورت مناسب کنار هم چیده‌اند و روی پایه آویز گوشواره و گردن‌بند همکار شده تا یک ظرافت چشمگیری به این نیم‌ست ببخشد. گوشواره در این نیم‌ست قفلی است و موجب شده گوشواره‌ها بزرگ‌تر و چشمگیرتر دیده شوند.

مطلب پیشنهادی:  کوشن چیست؟ مزایا و معایب استفاده از پنکک مایع

تفاوت مدل نیم‌ست جواهر با سرویس کامل

در ساخت طلا و جواهرات باید سلیقه و خلاقیت وجود داشته باشد تا بتوان یک نیم‌ست یا ست زیبا را به بازار معرفی کرد. البته اجزای نیم‌ست بستگی به طرح و مدلی که می‌پسندید دارد.

مدل‌های نیم‌ست جواهر یا ست کامل به جز تعداد عناصر در زرق‌وبرق هم باهم فرق دارند. چرا که ست کامل جواهرات درخشندگی بیشتری نسبت به نیم‌ست‌ها دارند. البته طراحان امروزه با تمام خلاقیت‌های خود طرح‌هایی را آماده می‌کنند تا بتوانند بهترین و درخشان‌ترین نیم‌ست‌های جواهر را به بازار عرضه کنند.

نیم‌ست را می‌توان با نگین و سنگ ساخت. حتی بدون آن‌ها هم می‌توان طراحی‌های زیبایی انجام داد. با ایده‌های فوق‌العاده زیبای طراحان شاهد زیباترین مدل‌های نیم‌ست جواهر هستیم که هر فردی طبق سلیقه خود می‌تواند، از تنوع گسترده آن استفاده کند.

تفاوت مدل نیم‌ست جواهر با سرویس کامل

سرویس‌ها و نیم‌ست‌های طلا سفید

امروزه سرویس‌ها و نیم‌ست‌هایی از جنس طلا سفید، بسیار طرف‌دار دارد و بیشتر عروس خانم‌ها برای خرید سرویس عروسی خود از مدل‌های طلا سفید استفاده می‌کنند.

این مدل طلا با آلیاژهایی مانند: پالادیوم و نیکل ترکیب شده‌اند و رادیوم هم یکی از ترکیبات آن‌ها است تا به درخشان بودن این طلا کمک کند.

از این طلا سفید برای طراحی و ساخت حلقه‌های جواهر و برلیان استفاده می‌کنند. چرا که دارای سختی و استحکام زیادی است. روی طلا سفید اگر تراش نیز خورده باشد نیز یکی از جذاب‌ترین مدل‌‌های نیم ست طلا برای عروس محسوب می‌شود که برای خرید نیز مقرون‌به‌صرفه هم هستند.

تعداد کلمات مطلب: 547

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • روش‌های طبیعی برای کاهش خطوط اخم و ابرو

    از بین بردن خط اخم ابرو در خانه

    از بین بردن خط اخم و خطوط ابرو در خانه ممکن است چالش‌برانگیز باشد، اما با استفاده از روش‌ه…
  • پر کردن ابرو با سایه

    پر کردن ابرو با سایه

    پر کردن ابرو با سایه یکی از روش‌های محبوب و مؤثر برای بهبود ظاهر و حالت ابروهاست. این تکنی…
  • کاشت مژه در خانه

    اکستنشن مژه در خانه

    کاشت مژه در خانه می‌تواند یک روش عالی برای افزایش طول، حجم، و زیبایی مژه‌ها باشد، بدون نیا…
بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

از بین بردن خط اخم ابرو در خانه

از بین بردن خط اخم و خطوط ابرو در خانه ممکن است چالش‌برانگیز باشد، اما با استفاده از روش‌ه…