راهنمای خرید سایه بان کولر

0
13
زمان مطالعه: 2 دقیقه
سایبان کولر آبی از آن دسته محصولاتی است که قیمت بالایی نداشته اما به شدت می‌تواند در تجربه‌ی بهینه‌تر شما از کولر برای خنکی بیشتر محیط و البته مصرف انرژی شما تاثیر بگذارد.
خرید سایه بان کولر

خرید سایه بان کولر به شما کمک می‌کند تا ۳۵ درصد در مصرف آب صرفه‌جویی کنید. همچنین زمانی که تابش مستقیم خورشید در کار نباشد باد کولر خنک‌تر می‌شود. همراه دلتا مگ باشید تا به شما کمک کنیم یک سایه بان کولر خوب تهیه کنید.

خرید سایه بان کولر

برای خرید سایه بان کولر باید به نکات زیر توجه کنید.

جنس و كيفيت

برای خرید سایه بان کولر ابتدا از جنس و کیفیت کولر اطمینان حاصل کنید. از جنس با كيفيت و مقاوم براي سايه‌بان كولر استفاده كنيد. مطمئن شويد كه سايه‌بان از مواد مرغوب ساخته شده است و داراي ضمانت‌نامه يا گارانتي است.

قدرت و كارايي سرمايش

سايه‌بان كولر بايد دارای كارایی مناسب در سرمايش هوا باشد. از قابليت هاي تنظيم دما و سرعت باد برخوردار باشد تا بتوانيد براي خودتان حالت مطلوب را ايجاد كنيد.

جنس سایبان کولر

یکی از نکات مهمی که برای خرید سایه بان کولر باید بدانید آن است که محصولی که انتخاب می‌کنید از نوع ضخیم باشد تا بتواند طول عمر بیشتری داشته باشد و هم چنین بهتر از کولر شما محافظت کند.

نکته بعدی آن است که علاوه‌بر ضخامت باید بتواند درزهای ورودی کانال کولر را به خوبی پوشش داده و مانع خارج شدن خنکی کولر شود. همچنین بهتر است علاوه‌بر این مشخصه‌ها کالای انتخابی ضدآب هم باشد. زیرا این وسیله کاربرد زمستانی هم دارد و از ورود آب باران به درون کولر جلوگیری می‌کند.

لازم است بدانید در بازارها سایه بان‌های حصیری موجود هستند که اگرچه وزن سبکی دارند و می‌توانند به خوبی هوا را از خود عبور دهند ولی نمی‌توانند از کولر در مقابل برف و باران محافظت کنند.

مطلب پیشنهادی:  تهران گردی در زمستان؛ جاهای دیدنی اطراف تهران

بنابراین توصیه می‌کنیم که از این مدل‌ها در شهرهای کویری و کم باران استفاده شود. با توجه به این نکات انتخاب سایبانی از جنس برزنت یا کارتون پلاست می‌تواند رویه‌‌ای صحیح در خرید این کالا تلقی شود.

جنس سایبان کولر

انتخاب سایبان بر اساس سایز کولر آبی

یک نکته مهمی که باید بدانید آن است که کولرهای آبی دارای سایزهای مختلفی هستند که محبوب‌ترین آن‌ها ۳۵۰۰، ۵۵۰۰ و ۶۵۰۰ تا هفت هزار است که تفاوت اصلی تمام مدل‌ها در اندازه‌ی کولر و قدرت موتور آن خلاصه می‌شود.

به همین دلیل هم سایبانی که خریداری می‌کنید باید نه بزرگ‌تر و نه کوچک‌تر از اندازه‌ی کولر باشد. چرا که در چنین حالتی مطمئنا در نصب سایبان بر روی کولر مشکل پیدا خواهید کرد.

نوع نصب سایبان کولر

راحتی در نصب سایبان یکی از فاکتورهای مهم در خرید این دسته از محصولات است، چرا که برای نصب برخی سایبان‌ها شما باید بدنه‌ی دستگاه سرمایشی را با دریل سوراخ کنید حتی برخی مدل‌ها نیاز به جوشکاری دارند. بنابراین نیاز است که در زمان خرید به سمت بی‌دردسر‌ترین مدل‌ها بروید که که خود به راحتی می‌توانید آن‌ها را نصب کنید.

نوع نصب سایبان کولر

پیشنهاد مطالعه: ۷ ترفند برای خنک کردن خانه بدون کولر

تعداد کلمات مطلب: 460

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در سبک زندگی

همچنین بخوانید

معجزه ای به نام اسطوخدوس برای لاغری

تا به حال شنیده اید که اسطوخدوس برای لاغری هم مصرف مشود؟ اسطوخدوس، گیاه دارویی از خانواده …