سرنوشت وام ودیعه مسکن به کجا کشید؟

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
با رسیدن به ماه پایانی تابستان و با توجه به آنکه تا پایان شهریور متقاضیان فرصت ثبت نام برای وام ودیعه مسکن دارند اما هنوز بسیاری از مستاجران نتوانسته‌اند وام ودیعه مسکن را دریافت کنند.
پرداخت وام ودیعه مسکن
به گفته بسیاری از متقاضیان هنوز این سایت برای بسیاری از افرادی که ثبت نام کرده‌اند باز نمی‌شود و از سوی دیگر اطلاعات بسیاری از متقاضیان هم در این بخش پاک شده است.

تمام اطلاعات وام ودیعه مسکن پاک شده است

آقای خدایی یکی از ثبت نام کنندگان با بیان اینکه در همان ابتدای اعلام ثبت نام برای وام ودیعه مسکن من ثبت نام کردم که در هفته‌های گذشته برای پیگیری به سایت مراجعه کردم که متوجه شدم سایت با اختلال روبرو شده است.

او ادامه داد: زمانی که اعلام کردند مشکل سایت رفع و سایت به روز رسانی شده مراجعه کردم، اما متوجه شدم که اطلاعات ما به صورت کامل پریده است و همین خود باعث نگرانی دو برابری ما شد.

خدایی بیان کرد: متاسفانه زمانی هم که می‌خواستیم دوباره وارد سایت شویم برای ثبت نام مجدد اعلام می‌کردند که قبلا ثبت نام کرده‌اید، این در حالی بود که کل اطلاعات ما از سایت پاک شده بود.

او ادامه داد: بعد از کلی پیگیری برای ثبت نام و قبول نکردن اطلاعات دوباره مجبور شدیم از ابتدا ثبت نام کنیم، اما همچنان در سایت اعلام می‌کند در مرحله استعلام‌گیری قرار دارد و معلوم نیست کی می‌خواهند این استعلام‌گیری به اتمام برسد.

وام ودیعه مسکن

امکان ثبت‌نام مجدد برای ما وجود ندارد

حسینی یکی دیگر از متقاضیان وام ودیعه مسکن با بیان اینکه تمامی اطلاعات ما پاک شده و حتی نمی‌توانیم دوباره ثبت نام کنیم، افزود: بعد از کلی دردسر به امید اینکه مبلغ وام ودیعه ما برای اجاره خانه تامین شود، اما در حال حاضر نه تنها وامی به ما تعلق نگرفته بلکه کل اطلاعاتمان هم پاک شده است.

مطلب پیشنهادی:  ضرورت تامین زمین برای ساخت 4 میلیون مسکن

او گفت: باید هرچه زودتر فکری به حال ما مستاجران کنند تابستان و فصل اجاره که دیگر تمام شده است.

بانک‌ها اعلام می‌کنند اطلاعیه به ما ابلاغ نشده است

محمدی یکی دیگر از مستاجران با بیان اینکه تابستان تمام شد دیگر چه زمانی می‌خواهند این وام را به ما مستاجران بدهند به هر بانکی هم که مراجعه می‌کنیم می‌گویند چیزی به ما ابلاغ نشده است. از دولت در خواست می‌کنیم به فکر مستاجران باشد.

او بیان کرد: اطلاعات ما پاک نشده اما هنوز قسمتی که برای تکمیل اطلاعات باشد بر روی سایت بارگذاری نشده و به نظرم سایت طرح اقدام ملی مسکن به صورت کامل درست نشده و قصد دارند مستاجران را گمراه کنند.

اطلاعات متقاضیان وام ودیعه مسکن پاک نشده است

محمود محمود زاده معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه سایت طرح اقدام ملی مسکن به روز رسانی شده و متقاضیان می‌توانند برای ثبت نام وام ودیعه مسکن و همچنین وارد کردن اطلاعات ملکی خود اقدام کنند، گفت: به هیچ عنوان اطلاعات متقاضیان که پیش از این برای وام ودیعه مسکن وارد کرده بودند، پاک نشده است و اگر مشکلی برای ثبت نام کنندگان ایجاد شده بود که به آن‌ها پیامکی برای انتخاب بانک و یا شعبه ارسال نمی‌شد.

مطالعه بیشتر: مطلب «ساخت مسکن ارزان قیمت، شدنی نیست!» را در مجله ملکی دلتا بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

پیش بینی قیمت مسکن در سال 1403

با توجه به آمار رسمی ارائه شده توسط  بانک مرکزی  و به نقل از محمد جندقی کارشناس حوزه قیمت …

پیشنهاد سردبیر

مهارت نرم

مهارت نرم چیست؟

خالقان اصطلاح مهارت های نرم فکر نمی کردند روزی برسد که این مهارت ها …

تبلیغات

مطالب پیشنهادی

برای مشاهده آگهی های ملکی یوسف آباد
یکی از گزینه های زیر را انتخاب کنید:

آگهی های خریدآگهی های اجاره