رئیس اتحادیه املاک از وزیر خواستار ارائه مستندات معاملات صوری شد

0
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
رئیس اتحادیه مشاوران املاک در واکنش به امضای قراردادهای صوری برای عدم پرداخت مالیات گفت: آقای وزیر اگر برای معاملات صوری مصداق دارند، مستند ارائه دهند، در صورت انجام معامله صوری باید شکایتی هم صورت گیرد!
خرید آپارتمان تا سن بنای 10 سال در امیرآباد

به گزارش مجله ملکی دلتا مصطفی قلی خسروی درباره امضای قراردادهای صوری برای فرار از مالیات بر خانه های خالی، اظهار کرد: بارها و بارها اعلام کرده‌ایم اگر کسانیکه جواز دارند معاملات صوری انجام دهند برابر ماده 28 قانون و به کمک اماکن تعطیل می شوند. در حال حاضر نیز باید مستندات معاملات صوری ارائه شود.

وی افزود: هر وقت که مسئولان کم می آورند بحث معاملات صوری را مطرح می کنند و این بی انصافی است، اگر آقای وزیر برای معاملات صوری مصداق دارند مستند ارائه دهند چون اگر معامله صوری انجام شود باید شکایت شود.

وی تصریح کرد: گزارشی مبنی بر معاملات صوری در بنگاه های معاملات املاک به ما نرسیده و مستندات معاملات صوری نیز دیده نشده است. اگر برای ما محرز شود برخورد قانونی خواهیم کرد.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک از عدم اطلاع رسانی مناسب درمورد چگونگی ورود مردم به سامانه املاک و اسکان انتقاد کردو گفت: باید کلیپ هایی تهیه و نحوه ثبت نام در سامانه به مردم آموزش داده شود.

مطلب پیشنهادی:  هزینه ساخت مسکن در تهران چقدر است؟

خبرگزاری تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

پیش بینی قیمت مسکن در سال 1403

با توجه به آمار رسمی ارائه شده توسط  بانک مرکزی  و به نقل از محمد جندقی کارشناس حوزه قیمت …