بوی افزایش وام مسکن تا 300 میلیون تومان به مشام می‌رسد

0
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
با اینکه چندی پیش افزایش وام‌های طرح اقدام ملی مسکن به 250 میلیون تومان، اعتراض متقاضیان را به همراه داشت اما در کمال ناباوری خبر وام‌های 300 میلیونی نیز در راه است.
افزایش وام مسکن

به گزارش «مجله ملکی دلتا» دو سال پیش دولت دوازدهم تصمیم به اجرای طرح اقدام ملی مسکن، در راستای رفع نیاز مسکن جوانان و کاهش اعتراضات مردمی نمود.

در همان سال اعلام شد که قیمت تمام شده اکثر واحدها 300 تا 350 میلیون تومان خواهد بود و متقاضیان با پرداخت اقساط 40 میلیون تومانی در چند مرحله، از وام حدود 100 تا 120 میلیون تومان با بازپرداخت 12 ساله بهره مند خواهند شد.

مساله مهم اینجاست که مسئولان وزارت راه و شهرسازی اعلام کردند اقساط وام دریافتی پس از تحویل گرفتن واحدها آغاز خواهد شد اما تا به اینجای کار تمامی این امر در حد وعده باقی مانده و هر روز شاهد افزایش قیمت طرح اقدام ملی مسکن هستیم تا جایی که بسیاری از متقاضیان به فکر انصراف از ادامه راه افتاده اند.

در تیر ماه سال جاری با تایید مدیران دولتی وام‌های مسکن ملی به 250 میلیون تومان رسید هر چند این موضوع اعتراضات گسترده متقاضیان را به همراه داشت ولی گویا 250 میلیون تومان وام هم کفاف هزینه ساخت مسکن ملی را نداد.

مطلب پیشنهادی:  اقساط تسهیلات نهضت ملی مسکن 7 میلیون تومانی شد

در این راستا باز تصمیماتی اتخاذ شده است که خبر از افزایش وام مسکن را دارد که قطعا سبب اعتراض دوباره متقاضیان این طرح خواهد شد.

سلمان داشاد، مدیر امور شعب بانک عامل استان زنجان، اذعان کرد: وام‌های 300 میلیون تومانی مسکن ملی تایید شده و به زودی بانک‌های عامل موظب شده‌اند که این وام ها را پرداخت کنند.

وی در ادامه اعلام کرد: البته فعلا مسئولان کشوری این موضوع را به شکل گسترده رسانه‌ای نکرده‌اند ولی اعطای وام 300 میلیون تومانی تایید شده و ما در زنجان آمادگی پرداخت این وام‌ها را از هم اکنون داریم.

پیشنهاد خرید: اگر به دنبال خرید آپارتمان از سایت ملکی دلتا هستید، مطلب «نکات حقوقی درخصوص دریافت وام مسکن» را مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

آیا در سال 1403 خانه ارزان می‌شود؟

دولت با جمع‌آوری اطلاعات از املاکی‌ها و سامانه‌های آنلاین، قصد شناسایی و عرضه خانه‌های خال…