خرید آپارتمان در اتابک با بودجه محدود!

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
ما در این گزارش قرار است اقدام به معرفی محله‌ای کنیم که حتی با نقدینگی زیر 800 میلیون تومان، امکان صاحبخانه شدن در این محله را خواهید داشت.
خرید آپارتمان در اتابک

به گزارش «مجله ملکی دلتا»، اگر نقدینگی محدودی برای خرید خانه دارید، یا با بودجه محدود به دنبال سرمایه‌گذاری هستید، یکی از گزینه‌های مناسب پیش روی شما خرید آپارتمان در اتابک است.

اگر به دنبال خرید آپارتمان در اتابک هستید، باید بدانید که اغلب بافت این محله فرسوده است و از لحاظ شهرسازی اقدامات قابل توجهی در آن انجام نشده است.

بررسی قیمت مسکن در اتابک

متوسط قیمت هر متر مربع در این محله بین 11 تا 15 میلیون تومان است، به همین جهت در این محله به وفور فایل‌های زیر یک میلیارد تومان پیدا خواهید کرد.

برای مثال هم اکنون یک واحد مسکونی 80 متری کلیدنخورده 2 خوابه، با امکانات (پارکینگ – انباری – آسانسور) با قیمت 920 میلیون تومان آگهی شده است. البته شما در این محله به ندرت امکان یافتن خانه نوساز زیر متری 15 میلیون تومان را خواهید داشت.

محله اتابک به نسبت سایر محله‌های منطقه 16 و 15 قیمت مناسب‌تری دارد و بسیاری از مستاجران در طول سالیان اخیر به دلیل گرانی مسکن به سمت این نوع محله‌ها گرایش پیدا کرده‌اند.

خرید آپارتمان در اتابک

اگر به دنبال خانه بزرگ متراژ در این محله هستید، باید بالای یک میلیارد و 500 میلیون نقدینگی داشته باشید؛ برای مثال هم اکنون یک واحد مسکونی 117 متری نوساز سه خوابه با امکانات کامل، یک میلیارد و 800 میلیون تومان آگهی شده است.

مطلب پیشنهادی:  ۱٫۵ میلیون متقاضی مسکن ثبت‌نام کردند

شما در این محله واحدهای مسکونی زیر 50 متر زیادی پیدا خواهید کرد، از همین رو شما با یک بودجه محدود می‌توانید در این محله صاحبخانه شوید؛ اما برای سکونت در این محله بهتر است تحقیقات بسیاری انجام دهید چرا که در طی سالیان اخیر ساکنان این محله از افزایش معتادان متجاهر بسیار شکایت داشته‌اند.

شما اگر به دنبال فایل‌های بیشتری در این محله هستید، می‌توانید به سایت ملکی دلتا مراجعه کنید و خانه ایده‌آل خود را پیدا کنید.

مطالعه بیشتر: مطلب «آینده بازار مسکن چه می‌شود؟» را در مجله ملکی دلتا بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

برای دریافت وام ودیعه مسکن چند ضامن لازم است؟

هیچ ملکی از ضامن به رهن بانک گرفته نمی‌شود اما بانک باید مطمئن شود اگر این وام پرداخت نشد …