تجربه زندگی متفاوت با خرید آپارتمان در محمودیه تهران!

0
2
زمان مطالعه: 2 دقیقه
وجود بهترین مراکز خرید و امکانات رفاهی در محمودیه سبب افزایش تقاضا برای خرید خانه در این محله شده است.
محله محمودیه تهران

در صورتی که بودجه کافی داشته باشید زندگی در مناطق شمالی تهران می‌تواند تجربه‌ای نو و متفاوت باشد، محله محمودیه تهران جزو آن دسته از مناطق اعیان‌نشین است که انواع امکانات رفاهی در آن وجود دارد. در صورتی که قصد خرید آپارتمان در محمودیه را دارید، تا پایان این مطلب با دلتامگ همراه باشید.

محله محمودیه تهران

محله محمودیه تهران کجاست؟

محله محمودیه تهران یکی از محله‌های شمال شهر تهران است که از شمال به محله زعفرانیه، از جنوب به محله آرارات، بزرگراه چمران و چهارراه پارک وی، از شرق به محله‌های تجریش، الهیه و باغ فردوس و خیابان ولی‌عصر و از غرب به محله اوین، ولنجک و محله سعادت آباد متصل می‌شود و در مجاورت با محله‌های تجریش، زعفرانیه و ولنجک قرار دارد. به همین دلیل می‌توان گفت محمودیه بالاشهر تهران است.

محمودیه تهران منطقه چنده

همان طور که گفتیم محمودیه تهران یکی از محله‌های لوکس و مرفه نشین در منطقه یک شهرداری است. بیشتر خانه‌هایی که در این محله قرار دارند، به صورت ویلایی با متراژ بالا هستند که در حیاط هر یک از آن‌ها می‌توان درختان سرسبز بسیاری را مشاهده کرد.

قیمت آپارتمان در محمودیه تهران چگونه است؟

با در نظر گرفتن قدمت این محله به ندرت می‌توان آپارتمان با متراژ کمتر از 100 متر پیدا کنید. بافت مسکونی این محله سنتی است؛ البته با افزایش ساخت‌وساز کم کم برج‌های بلند و زیبا نیز در این محله به وجود آمدند. بهترین منطقه محمودیه برای خرید خانه را خیابان الف، خیابان مقدس اردبیلی یا پیراسته و خیابان جمشید مشایخی تشکیل می‌دهند که قیمت خانه در ان‌ها تا حدودی بالاتر از خیابان‌های دیگر این محله است.

مطلب پیشنهادی:  محله مرزداران تهران کجاست؟

در حال حاضر قیمت زمین در محمودیه بین 100 تا 150 میلیون متغیر است، بنابراین شما برای خرید یک واحد آپارتمان 343 متری در طبقه 4 به 43 میلیارد نقدینگی نیاز دارید.

دسترسی به محله محمودیه

دسترسی به محله محمودیه

راحت ترین مسیر دسترسی به محمودیه ، بزرگراه چمران و خیابان ولیعصر است؛ که می‌توانید با اتومبیل خود به آن تردد کنید. از آنجا که این محله مترو اختصاصی ندارد، می‌توانید از نزدیکترین مترو به محمودیه که در ایستگاه قلهک قرار دارد استفاده کنید.

محله محمودیه تهران

امکانات محله محمودیه

  • مجتمع تجاری محمودیه
  • مجتمع تجاری پالادیوم مال
  • برلیان
  • مرکز خرید میلان
  • مجتمع تجاری محمودیه
  • مجمتع تجاری پالادیوم مال
  • برلیان
  • مرکز خرید میلان
  • مدارس و مساجد متعدد
پیشنهاد مطالعه: خلیج فارس، محله‌ای با چشم‌انداز روشن برای سرمایه‌گذاری!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

آجودانیه کجاست؟ معرفی کامل محله+نمونه آگهی

محله آجودانیه یکی از محله‌های اعیان‌نشین تهران است که از امکانات رفاهی و درمانی زیادی برخو…