گوساله درمانی مفیدتر است یا درمان با عقرب؟

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
در باور انسان باستان همه مظاهر طبیعت از گیاهان گرفته تا جانوران ارواحی دارند که می‌توانند در صورت نیاز انسان به کمک او بیایند. این باورها به اعتقاداتی درمانی در برخی از قبایل و کشورها منجر شده است.
عجیب ترین روشهای درمان

عجیب ترین روشهای درمان عموما برگرفته از سنت‌های بومی هر منطقه است. انسان مدرن نیز ممکن است در صورت پیدا نکردن درمان بیماری در علم پزشکی به تمام روش‌های در دست خود متوسل شود. با ما در دلتامگ همراه باشید.

روش‌های درمانی عجیب

برخی از روش‌های درمانی پرطرفدار در جهان را در ادامه با هم بررسی می‌کنیم:

۱. طب سانگواینگ

این روش درمانی که از  عجیب ترین روشهای درمان است، از کره جنوبی نشات گرفته که در آن از رنگ و نورهای مختلف برای تنظیم انرژی بدن استفاده می‌شود. هدف از این روش، تعادل انرژی بین اعضای بدن و بهبود سیستم ایمنی و حفظ سلامتی است.

۲. درمان با خورشید

درمان با خورشید به عنوان یکی از روش‌های درمانی قدیمی و عجیب شناخته می‌شود. باور بر این است که نور خورشید بر روی بدن تأثیرات مثبتی دارد و می‌تواند در درمان برخی از بیماری‌ها مفید باشد.

عجیب ترین روشهای درمان

۳. درمان با زنبق آبی

در چین، از گیاه زنبق آبی به عنوان درمانی برای بیماری‌های مختلف استفاده می‌شود. این گیاه به دلیل محتوای غنی فنول‌ها و ترکیبات ضد التهابی خاص، به عنوان دارویی طبیعی شناخته شده است.

۴. درمان با روغن مار

یکی دیگر از عجیب ترین روشهای درمان استفااده از مار است. در برخی کشورها مانند مکزیک و جمهوری دومینیکن، از روغن مار برای درمان مشکلات بسیاری از جمله مشکلات پوستی مانند جوش و آکنه استفاده می‌شود. این روغن از پوست یک نوع مار غیرسمی استخراج می‌شود.

لطفا توجه داشته باشید که  اثبات علمی برخی از این روش‌ها هنوز مورد قبول قرار نگرفته است و  مشورت با پزشک یا متخصص درمانی گزینه‌ای منطقی و سنجیده است.

مطلب پیشنهادی:  5 شهر زیبای ایران برای سفر پاییزی

۵.درمان با گوساله مرده

از موارد دیگر عجیب ترین روشهای درمان باور مردم کامبوج به گوساله درمانی است. مردم دهکده ترانگ در کامبوج معتقدند که گوساله مرده خواص درمانی دارد. آن‌ها روی گوساله مرده آب ریخته و سپس این آب را می‌نوشند، زیرا باور دارند که روح گوساله مرده به جسم کسی‌که آن را می‌نوشد وارد شده و در درمان بیماری‌های جسمی و روانی به او کمک می کند.

 

 

۶.درمان با عقرب

در شرق چین، روشی درمانی با استفاده از عقرب وجود دارد. در این روش، عقرب‌های مرده روی قسمت‌های مشخصی از بدن فرد قرار داده می‌شوند تا بیماری‌های عفونی، پوستی و میگرن را درمان کنند.

۷. دلفین درمانی

در پرو شاهد به کارگیری یکی دیگر از عجیب ترین روشهای درمان هستیم. ساکنان شهر لیما به دلفین درمانی باور دارند. آن‌ها معتقدند که امواج صوتی با فرکانس بالا که توسط دلفین‌ها ایجاد می‌شود، تأثیر مثبتی بر روی کودکان تولد نیافته دارد و باعث افزایش توانایی‌های عصبی و ذهنی آن‌ها شده و به حفظ جنین در رحم مادر کمک می‌کند.

پیشنهاد مطالعه: اسرار معماری سنتی ژاپن را بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در سبک زندگی

همچنین بخوانید

طرز تهیه حلوای کاکائویی

حلوا کاکائویی یا همان حلوا شکلاتی نوعی از حلوای پایه است و فقط در مواد اولیه حلوا، شکلات و…