فیلم آواتار را اینجا زندگی کنید

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
به دنبال مناطق گردشگری خاص و هیجان‌انگیز می‌گردید؟ دنبال ماجراجویی در دل صخره‌های خطرناک و پارک‌های طبیعی هستید؟ اینجا هیجان‌انگیز‌ترین پارک طبیعی دنیاست.
پارک ژانگجیاجی

پارک ژانگجیاجی یکی از زیباترین و البته خطرناک‌ترین پارک‌های دنیا در چین است که مناظر بی‌نظیر و چشم‌اندازهای عجیب آن، آدرنالین زیادی را به خون گردشگران تزریق می‌کند. همراه دلتامگ سفری به این پارک عجیب و استثنایی داشته باشید.

پارک ژانگجیاجی عجیب‌ترین پارک طبیعی دنیا

پارک ژانگجیاجی (Zhangjiajie National Forest Park) یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری در چین است که در استان هونان واقع شده است. این پارک با مناظر خیره‌کننده‌ای از تپه‌ها، ستون‌های سنگی، باغ‌ها، جنگل‌های سرسبز و زیبا و همچنین رودخانه‌های خروشان و پرآب شهرت دارد. این پارک برای طبیعت خیره‌کننده و تنوع مناظرش شهرت دارد و در سال ۲۰۰۴ به‌عنوان میراث جهانی یونسکو ثبت شده است.

صخره های پارک

یکی از ویژگی‌های برجسته این پارک تپه‌های سنگی غول‌پیکر است که به نام «ستون‌های سنگی آواتار» نیز شناخته می‌شوند. این تپه‌ها با شکل و شمایل خاص خود، مانند ستون‌های سنگی در فیلم آواتار به نظر می‌رسند و چشمان هر بیننده‌ای را مبهوت می‌کنند. در واقع برای ساخت فیلم آواتار از ستون‌های سنگی این پارک الهام گرفته شده است. چشم‌انداز منحصربه‌فرد طبیعی این پارک، به‌عنوان یک منظره برتر برای تصاویر و فیلم‌برداری شناخته شده است.

عجیبترین پارک چین

تنوع طبیعی پارک ژانگجیاجی از جنگل‌ها و رودخانه‌ها گرفته تا آبشارها و غارها و پله‌های سنگی به‌تنهایی تجربه یک سفر استثنایی را به شما ارائه می‌دهد. در این پارک علاوه بر مشاهده طبیعت زیبا، می‌توانید از فعالیت‌های گردشگری و سرگرمی متنوعی نیز بهره ببرید. در این پارک مسیرهای پیاده‌روی زیبایی وجود دارد که در هنگام عبور از آن‌ها می‌توانید از دیدن مناظر استثنایی پارک هم لذت ببرید.

در پارک ژانگجیاجی امکاناتی مانند تله‌کابین، قایقرانی در رودخانه‌ها، کوهنوردی، دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی در ارتفاعات وجود دارد. همچنین می‌توانید به آبشارهای زیبا و دیدنی پارک سر بزنید و لحظاتی شاد و آرام در محیط طبیعی فوق‌العاده این پارک را تجربه کنید.

گذرگاه های پارک

امکانات جذاب و هیجان‌انگیز پارک

چینی‌ها کسانی هستند که هیچ‌گاه به چیزی که دارند راضی نمی‌شوند. مثلا این پارک با تمام زیبایی‌ها و عجایبی که دارد بازهم از نظر چینی‌ها هیجانات کمی دارد. پس دست‌به‌کار شده و وسایل هیجان‌انگیز زیادی را به پارک اضافه کرده‌اند.

مطلب پیشنهادی:  14 راهکار برای تقویت حس ششم

آسانسور صد اژدها

این آسانسور یکی از بلندترین آسانسورهای شیشه‌ای جهان است که در فضای باز واقع شده است. ارتفاع آن 326 متر است و تنها دو دقیقه زمان می‌برد که شما را به قله یکی از صخره‌های سنگی عجیب این پارک برساند.

آسانسور

طولانی‌ترین پل شیشه‌ای جهان

وقتی از آسانسوری که  3,543 فوت بالاتر از سطح دریاست بالا بروید تازه به یکی دیگر از هیجان‌انگیزترین قسمت‌های پارک خواهید رسید. طولانی‌ترین پل شیشه‌ای دنیا که 180 متر از سطح زمین ارتفاع دارد و به پل ژانگجیاجی معروف است در این پارک واقع شده است. طول این پل حدود سیصد متر است.

بانجی جامپینگ

خب چینی‌ها در ساختن انواع امکانات دلهره‌آور و هیجان‌انگیز در این پارک کم نگذاشته‌اند. به میانه‌های طولانی‌ترین پل شیشه‌ای جهان که برسید، تازه شروع ماجرا است. بانجی جامپینگی اینجا قرار گرفته که به گردشگران اجازه می‌دهد از ارتفاع 233 متری به پایین بپرند.

پل ژانگجیاجی

تله‌کابین پارک ژانگجیاجی

هیجانات این پارک تمامی ندارد. در پارک ژانگجیاجی یکی از طولانی‌ترین خط‌های تله‌کابین دنیا نیز تعبیه شده است. این تله‌کابین شما را تا ارتفاع دو هزارمتری درحالی‌که هفت کیلومتر را در عرض نیم ساعت طی کرده‌اید بالا می‎برد.

پارک ژانگجیاجی با تنوع طبیعی، مناظر خیره‌کننده و فعالیت‌های گردشگری متنوع، یک مقصد بسیار محبوب برای علاقه‌مندان به طبیعت و ماجراجویی است.

کوه های تیانمن

پیشنهاد مطالعه: صدای ضجه‌های قوم لوط از درون این چاه مخوف شنیده می‌شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در سبک زندگی

همچنین بخوانید

در این کشور باید چاق شوید تا ازدواج کنید!

مقیاس‌های زیبایی از منطقه‌ای به منطقه دیگر و از فرهنگی به فرهنگ دیگر متفاوت است. در حالی ک…